Roomba 900 Błąd 8: „Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd 8. Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”, oznacza to że robot Roomba ma problemy z obrotami silnika w pojemniku na brud lub filtr jest niedrożny. Wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.

  1. Wyciągnij i opróżnij pojemnik na brud.

    i. Aby wyciągnąć pojemnik na brud, wciśnij uchwyt zwalniający.

    ii. Otwórz drzwiczki pojemnika, aby opróżnić pojemnik.

  2. Oczyść filtr robota Roomba.

    i. Otwórz pokrywę komory filtra.

    ii. Wyciągnij filtr trzymając go za żółty uchwyt.

    iii. Wytrząśnij brud ostukując filtr o kosz na śmieci.

  3. Wyciągnij pojemnik na brud i energicznie stuknij w jego dno.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, może zajść konieczność wymiany pojemnika na brud. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.