💬
Czat

Ikona rabatu Wiosenne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Roomba 900 Błąd 14: „Zainstaluj ponownie pojemnik robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd 14. Zainstaluj ponownie pojemnik robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić” i jego ikona rozwiązywanie problemów oraz wskaźniki pełnego pojemnika na brud świecą się, oznacza to, że pojemnik na brud nie został wykryty. Wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.

  1. Sprawdź, czy pojemnik na brud został właściwie zainstalowany.

    Wciśnij, aby wyciągnąć pojemnik na brud.

    Zainstaluj ponownie pojemnik.

  2. Jeśli problem będzie się powtarzał, należy czystą, suchą szmatką wyczyścić styki w robocie i na pojemniku.


    Styki na pojemniku.

    Styki na robocie.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, może zajść konieczność wymiany pojemnika na brud. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.