Komunikat błąd przy ładowaniu 6 w robocie Roomba 900: „Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd przy ładowaniu 6. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”, oznacza, że akumulator robota Roomba nie ładuje się. Sprawdź, czy został włożony oryginalny akumulator litowo-jonowy iRobot®. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy stosuje się nieoryginalne akumulatory.


Jeśli używasz akumulatora litowo-jonowego iRobot® i wystąpił ten błąd, wyciągnij robota Roomba ze Home Base® (stację dokującą) i pozwól, aby robot, przez co najmniej godzinę ostygł do temperatury pokojowej. Po czym, włóż robota Roomba do Home Base, aby ponownie spróbować naładować akumulator. Nie należy ładować robota Roomba w zbyt gorącym otoczeniu.


Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.