Komunikat błąd przy ładowaniu 8 w robocie Roomba 900: „Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd przy ładowaniu 8. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”, oznacza, że akumulator robota Roomba nie ładuje się. Sprawdź, czy został włożony oryginalny akumulator litowo-jonowy iRobot®. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy stosuje się nieoryginalne akumulatory.


Jeżeli używasz oryginalnego akumulatora litowo-jonowego iRobot® i wystąpił ten błąd, obejrzyj materiał wideo lub wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.


  1. Aby otworzyć klapkę komory akumulatora odkręć znajdujące się pod spodem robota 2 śruby i sprawdź, czy coś nie utrudnia kontaktu ze stykami akumulatora.

  2. Przetrzyj delikatnie czystą, suchą ściereczką styki akumulatora.

  3. Załóż klapkę komory akumulatora, po czym włóż robota Roomba do Stacji dokującej®, aby ponownie spróbować załadować akumulator.

Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.