Robot Roomba 900 nie włącza się lub nie ładuje.

  1. Sprawdź, czy założony został akumulator do robota.

  2. Sprawdź, czy ściągnięte zostało żółte zabezpieczenie styków akumulatora na spodzie robota.

  3. Przed użyciem nowy akumulator litowo-jonowy iRobot® musi zostać zainicjowany w Stacji dokującej®. Podłącz Stację dokującą, sprawdź, czy wskaźnik zasilania świeci się stałym światłem.

  4. Umieść Stację dokującą na płaskiej, twardej powierzchni i włóż robota Roomba do Stacji dokującej. Zainicjowanie (wybudzenie) robota może potrwać kilka sekund. Sprawdź, czy wskaźnik zasilania Stacji dokującej świeci stałym światłem akumulatora powinien zacząć pulsować, co oznacza rozpoczęcie ładowania. Po 1 minucie wskaźnik ładowania akumulatora wygaśnie a ładowanie nadal będzie kontynuowane. Jeżeli podczas ładowania wskaźnik rozwiązywania problemów zacznie migać, a robot Roomba zgłosi błąd, należy zapoznać się z tabelą Komunikaty o błędach ładowania. Jeżeli robot nie ładuje się, należy przejść do procedur rozwiązywania problemów.

  5. Ponownie uruchom robota

    1. Wciśnij i przytrzymaj przycisk CLEAN przez 10 sekund, aż zaświecą się wskaźniki.

    2. Po zwolnieniu przycisku, usłyszysz serię dźwięków.


    3. Sprawdź, czy nie jest uszkodzony przewód zasilający Stację dokującą.

    4. Suchą ściereczką przetrzyj styki ładowania na robocie Roomba i na Stacji dokującej, po czym spróbuj ponownie naładować.

    Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.