💬
Czat

Ikona rabatu Wiosenne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Komunikaty o błędach przy ładowaniu w robocie Roomba 900.

Robot Roomba powie, że coś się stało, jednocześnie migać będzie wskaźnik rozwiązywania problemów, a wypowiedź będzie poprzedzona dwutonowym „u-o”. Aby rozwiązać problemy z związane z robotem Roomba zajrzyj do poniższej tabeli. Jeżeli problem nie został rozwiązany, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.


Ważne: Używaj jedynie oryginalnych akumulatorów litowo-jonowych iRobot®. Wystrzegaj się Sprzedawców bez autoryzacji i nieoryginalnych produktów. Korzystanie z nieoryginalnych akumulatorów może być przyczyną pojawienia się poniższych błędów ładowania oraz utraty gwarancji.



Roomba miga… Roomba mówi… Prawdopodobna przyczyna Co należy zrobić
1 raz

„Błąd przy ładowaniu 1. Sprawdź, czy w robocie Roomba zainstalowano baterię. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Akumulator robota Roomba nie jest podłączony.

Rozwiązanie problemu Błąd przy ładowaniu 1.

2 razy

„Błąd przy ładowaniu 2. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

3 razy

„Błąd przy ładowaniu 3. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

5 razy

„Błąd przy ładowaniu 5. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Rozwiązanie problemu Błąd przy ładowaniu 5.

6 razy

„Błąd przy ładowaniu 6. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Akumulator robota Roomba jest zbyt ciepły.

Rozwiązanie problemu Błąd przy ładowaniu 6.

7 razy

„Błąd przy ładowaniu 7. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Akumulator robota Roomba jest zbyt ciepły lub zbyt zimny.

Rozwiązanie problemu Błąd przy ładowaniu 7.

8 razy

„Błąd przy ładowaniu 8. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Roomba nie może skomunikować się z akumulatorem litowo-jonowym.

Rozwiązanie problemu Błąd przy ładowaniu 8.

9 razy

„Błąd przy ładowaniu 9. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Robot Roomba zgłasza błąd akumulatora litowo-jonowego.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.