Roomba 900 Konfiguracja - Krok 5: „Nieprawidłowa sieć. To urządzenie nie jest już w sieci [Nazwa sieci]. Podłącz się ponownie w Ustawieniach do tej sieci i powróć do tej aplikacji”.

Jeżeli aplikacja iRobot HOME wyświetli „Nieprawidłowa sieć. To urządzenie nie jest już w sieci [Nazwa sieci]. Podłącz w Ustawieniach ponownie do tej sieci i powróć do aplikacji” użyj poniższej procedury, aby rozwiązać ten problem.

  1. Wyjdź z aplikacji iRobot HOME.

  2. Przejdź do ekranu ustawień Wi-Fi w urządzeniu przenośnym.

  3. Podłącz się do sieci Wi-Fi, wskazanej w wyskakującym okienku.

  4. Powróć do aplikacji iRobot HOME, żeby dokończyć konfigurację.

Co powoduje, że tak się stało?

Po wprowadzeniu poświadczeń sieciowych i podłączeniu do sieci robota Roomba, zarówno urządzenie przenośne, jak i robot muszą się wzajemnie wykryć za pomocą tej samej sieci Wi-Fi (SSID). Jeśli urządzenie przenośne podłączy się do innej sieci, niż robot Roomba, na urządzeniu zostanie wyświetlone powiadomienie.