Podręcznik konfiguracji robota Roomba 900.

Rozpoczęcie pracy z robotem odkurzającym Roomba - Trzy proste kroki.

Krok 1: Aktywuj robota Roomba

  • Postaw Stację dokującą w dogodnym miejscu, płasko przy ścianie, na równej powierzchni. Aby zoptymalizować miejsce Stacji dokującej, zobacz Właściwe umieszczanie Stacji dokującej.

  • Podłącz jeden z końców kabla zasilającego Stacji dokującej a drugi go gniazdka w ścianie.

  • Usuń żółtą wkładkę pojemnika i zabezpieczenie akumulatora umieszczone pod robotem.

  • Umieść robota Roomba w Stacji dokującej, upewniając się, że styki ładowania na Stacji dokującej zetkną z tymi pod robotem.

Jeśli to się powiedzie, usłyszysz serię dźwięków. Robot Roomba, będzie gotowy do użycia, gdy zaświeci się przycisk CLEAN.

Krok 2: Rozpocznij cykl sprzątania

  • Aby wybudzić robota Roomba, wciśnij raz CLEAN.

  • Aby rozpocząć cykl sprzątania, wciśnij ponownie CLEAN.

Robot Roomba wyczyści całe piętro domu podczas jednego cyklu czyszczenia. Jeśli jego akumulator, przed zakończeniem cyklu sprzątania rozładuje się, robot wróci do Stacji dokującej, aby go naładować. Po naładowaniu akumulatora, robot Roomba automatycznie wznowi, ukończy cykl sprzątania i powróci do Stacji dokującej. Jeśli Stacja dokująca będzie niedostępna, robot nie będzie w stanie się naładować. Powróci na pozycję startową i zakończy cykl sprzątania.


Robot Roomba jest dostarczany z częściowo naładowanym akumulatorem. Jeśli rozpoczniesz sprzątanie przed pełnym naładowaniem akumulatora, robot Roomba może powrócić do Stacji dokującej, aby się naładować, wcześniej, niż to będzie miało miejsce w trakcie przyszłych cykli sprzątania.


Krok 3: Pobierz aplikację iRobot HOME

Aplikacja iRobot HOME pozwala wykorzystać Twoje inteligentne urządzenie przenośne do najlepszej możliwej współpracy z robotem Roomba. Aby pobrać aplikację iRobot HOME, wyszukaj jej nazwę w App Store lub Google Play albo odwiedź: www.irobot.com/app.


Jeżeli w trakcie procesu instalacji aplikacji iRobot HOME potrzebujesz dodatkowego wsparcia zobacz do Procesu konfiguracji Wi-Fi lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.