Aplikacja iRobot HOME mówi „Nieprawidłowe hasło robota. Robot Roomba został ponownie skonfigurowany za pomocą innego urządzenia i nie może porozumiewać się z tą aplikacją. Czy chcesz w tej aplikacji dodać ponownie robota, czy go usunąć?”

Ten komunikat pojawi się, gdy urządzenie przenośne zostało właśnie ustawione, a robot Roomba został wcześniej skonfigurowany przy pomocy innego urządzenia przenośnego. Możesz zarówno ponownie dodać robota do swojego urządzenia jak i usunąć robota z urządzenia.


Aby dodać drugie urządzenie mobilne do sterowania Twoim robotem Roomba, wykorzystaj poniższą procedurę.


  1. Uruchom aplikację iRobot HOME i wybierz z jej lewego, górnego rogu Menu.

  2. Wybierz „Dodaj robota”.

  3. Wybierz robota, którego chcesz dodać z listy wykrytych robotów.

  4. Sprawdź, czy robot jest umieszczony w Stacji dokującej i jest włączony, po czym wciśnij i przytrzymaj przycisk DOCK (zadokować) na robocie, aż wskaźnik Wi-Fi na robocie rozświetli się na zielono, a robot wyemituje dźwięk.