Roomba 900 Konfiguracja - Krok 5: „Robot Roomba utracił połączenie z routerem. Sprawdź router lub sprawdź, czy Roomba jest w zasięgu sieci”.

Jeżeli aplikacja iRobot's HOME mówi „Robot Roomba utracił połączenie z routerem. Sprawdź router lub sprawdź, czy Roomba jest w zasięgu sieci”, sprawdź poniższe punkty:

  • Robot Roomba znajduje się w miejscu z zasięgiem sieci Wi-Fi. Jeżeli Stacja dokująca znajduje się w miejscu o słabym sygnale Wi-Fi, warto rozważyć przeniesienie jej w miejsce o silniejszym sygnale. Siłę sygnału w miejscu, gdzie planujesz umieszczenie Stacji dokującej można sprawdzić, patrząc na ikonkę sygnału Wi-Fi urządzenia przenośnego.

  • Wymagania konfiguracyjne sieci Wi-Fi w robocie Roomba są spełnione i dostępne adresy IP.

  • Robot Roomba ma w pełni naładowany akumulator.

Jeżeli powyższe punkty zostaną potwierdzone, a problem nadal się utrzymuje, uruchom ponownie robota, wymuś zamknięcie aplikacji i rozpocznij ponownie konfigurowanie.


Jeśli problem będzie się powtarzał, uruchom ponownie router.