Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 Błąd 10 Lewy: „Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.
Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd 10. Lewy. Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”, oznacza, że lewe koło robota Roomba nie obraca się. Wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.
Jeżeli robot Roomba podaje taki błąd, gdy utkwił na przeszkodzie, przestaw robota w nowe miejsce i wciśnij CLEAN, aby uruchomić go ponownie. Użyj Wirtualnej ściany Dual mode, aby zablokować obszary mogące stwarzać problemy.
Sprawdź, czy przy lewym kole nie znajdują się jakieś elementy blokujące.
Wciśnij i wyciągnij koło parę razy i wytrząśnij luźne elementy brudu, które mogły się dostać do wnęki koła.
Energicznie zakręć ręką oba koła i upewnij się, że obracają się swobodnie, oraz że każde z kół stawia taki sam opór.
Jeśli to nie rozwiąże problemu, może zajść konieczność wymiany lewego koła. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.