Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 Błąd 17: „Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.
Jeżeli robot Roomba mówi „Błąd 17. Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”, oznacza, że robot Roomba nie może zakończyć sprzątania. Wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.
Upewnij się, że w domu panuje odpowiednie oświetlenie (światło dzienne lub słabe oświetlenie jest wystarczające), aby robot mógł nawigować. Bardzo ciemne pomieszczenia mogą być niewyraźne dla kamery lokalizacyjnej iAdapt® i mogą powodować problemy z nawigowaniem i pokryciem powierzchni.
Zbytnie nagromadzenie przedmiotów może zwiększyć ten problem. Oczyść powierzchnię lub użyj Wirtualnej ściany Dual mode, aby zablokować obszary mogące stwarzać problemy.
Sprawdź, czy robot Roomba nie zamknie drzwi, mogących stać na jego drodze.
Robot Roomba może przejeżdżać nad przejściami, takimi jak progi drzwi, których jadąc z powrotem nie będzie mógł pokonać, aby opuścić określony obszar. W takim przypadku, trzeba użyć Wirtualnej ściany Dual mode, aby zablokować te obszary.
Wytrzyj przezroczystą szybę na górnej powierzchni robota Roomba ściereczką z mikrofibry lub miękką bawełnianą szmatką (lekko zwilżone wodą lub płynem do czyszczenia monitorów).
Odwróć robota Roomba do góry kołami i czystą, suchą szmatką z mikrofibry lub miękką bawełnianą szmatką wytrzyj wszelkie zanieczyszczenia, które nagromadziły się wokół otworu czujnika podłoża iAdapt® po prawej stronie dolnej powierzchni robota. Nie spryskuj płynami czyszczącymi bezpośrednio otworów na czujniki.
Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.