Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 Konfiguracja - Krok 5: „W tej chwili nie można wykryć robota”.
Jeżeli aplikacja iRobot HOME mówi „W tej chwili nie można wykryć robota” oraz jeżeli wskaźnik Wi-Fi na robocie świeci się na biało, do rozwiązania tego problemu użyj poniższej procedury.
Upewnij się, że urządzenie przenośne znajduje się w tej samej sieci, z którą robot Roomba próbuje się połączyć.
Wejdź do aplikacji iRobot HOME i wybierz Menu ➔ Dodaj robota.
Wybierz robota, którego chcesz dodać z listy wykrytych robotów. Jeśli nie widzisz swojego robota na liście wykrytych robotów, restartuj router i spróbuj ponownie. Sprawdź, czy robot znajduje się w Stacji dokującej® i jest włączony.
Wciśnij i przytrzymaj przycisk DOCK na robocie Roomba, aż usłyszysz serię dźwięków (około 2 sekundy). Po zwolnieniu przycisku, wskaźnik Wi-Fi zaświeci się na zielono.
Jeżeli problem nie ustępuje lub jeżeli wskaźnik Wi-Fi na robocie nie świeci się na biało, sprawdź, czy spełnione są Wymagania Wi-Fi, uruchom ponownie router i spróbuj jeszcze raz. Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.