Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 Konfiguracja - Krok 1: Nie można potwierdzić sieci na urządzeniu z systemem Apple iOS.
Proces konfiguracji podłączy robota Roomba do tej samej sieci Wi-Fi, z której korzysta Twoje urządzenie przenośne. Upewnij się, że router jest włączony i znajdujesz się w miejscu z silnym sygnałem Wi-Fi. Przed rozpoczęciem procesu konfigurowania, przejdź do Ustawienia ➔ Wi-Fi i połącz swoje urządzenie przenośne z żądaną siecią.
Jeśli aplikacja iRobot HOME prosi o połączenie z Wi-Fi, mimo, że sieć ta jest wyświetlana na liście Ustawień, sprawdź ikonę sygnału Wi-Fi w lewym górnym rogu swojego urządzenia przenośnego. Jeśli ikona Wi-Fi nie pojawia się , oznacza to, że nie jesteś połączony z siecią Wi-Fi.
„Wi-Fi” wyświetla nazwę Twojej sieci, lecz w górnym lewym rogu nie ma ikonki sygnału Wi-Fi.
Aby rozwiązać ten problem, przejdź do Ustawienia, po czym wyłącz i włącz profil samolotowy. Jeżeli ikona sygnału Wi-Fi, w lewym, górnym rogu Twojego urządzenia przenośnego wciąż nie wyświetla się, wyłącz i włącz ponownie urządzenie przenośne. Gdy pojawi się ikona sygnału Wi-Fi, otwórz aplikację iRobot HOME i rozpocznij ponownie proces konfiguracji.
Jeśli problem będzie się powtarzał, wyłącz i włącz router.