Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 Konfiguracja - Krok 4: Roomba nie wyświetla się na liście sieci Wi-Fi w moim urządzeniu przenośnym.
Gdy korzystasz z aplikacji iRobot HOME i na Twoim urządzeniu przenośnym nie wyświetla się Roomba, na liście dostępnych sieci, sprawdź, czy spełnione są poniższe wymogi:
Robot Roomba jest w Stacji dokującej i wskaźnik Wi-Fi miga.
Roomba znajduje się w promieniu 3 metrów od urządzenia przenośnego.
Odczekałeś przynajmniej 30 sekund, aż Roomba pojawi się na liście Wi-Fi w Twoim urządzeniu przenośnym. Możesz na krótko opuścić listę Wi-Fi i po chwili powrócić do niej, żeby sprawdzić, czy pojawiła się na niej Roomba.
Jeżeli problem nadal się utrzymuje, uruchom ponownie robota, wymuś zamknięcie aplikacji iRobot HOME i rozpocznij ponownie konfigurowanie.