Znajdź odpowiedź
Szukaj
Otrzymywanie aktualizacji oprogramowania dla produktów połączonych z Wi-Fi.
Robot Roomba podłączony do sieci Wi-Fi, mający połączenie z Internetem i stojący w stacji dokującej aktualizuje oprogramowanie automatycznie, kiedy dostępna jest nowa wersja. W niektórych przypadkach pobranie aktualizacji oprogramowania może potrwać do 24 godzin. Sama instalacja pobranego/otrzymanego oprogramowania powinna zająć około 10 minut.
Bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania (OTA) następuje wyłącznie wtedy, gdy robot Roomba nie pracuje i stoi w stacji dokującej. Aby sprawdzić oprogramowanie robota, otwórz aplikację iRobot HOME i wybierz Więcej ➔ Ustawienia ➔ Informacje o (nazwa robota).
Kliknij jedno z poniższych łączy, aby uzyskać informacje dotyczące konkretnych wersji oprogramowania:
- Robot Roomba® serii 900
- Roboty Roomba serii 600 i 800 z obsługą Wi-Fi
- Braava jet®
- Aplikacja iRobot HOME
Jeżeli robot nie otrzymuje aktualizacji, sprawdź, czy:
-
stacja dokująca stoi w miejscu z silnym i stabilnym sygnałem Wi-Fi
-
robot jest podłączony do Internetu. Przejdź do Więcej ➔ Ustawienia ➔ Ustawienia Wi-Fi ➔ Dane Wi-Fi robota. W razie statusu „Serwer nieosiągalny” sprawdź ustawienia zapory firewall.
Jeżeli stacja dokująca znajduje się w miejscu, gdzie sygnał Wi-Fi jest słaby, może warto ją przenieść w miejsce, gdzie sygnał jest silniejszy. Siłę sygnału w miejscu, gdzie planujesz umieścić stację dokującą, można sprawdzić, sprawdzając ikonę sygnału Wi-Fi w urządzeniu przenośnym.