💬
Czat

Ikona rabatu Jesienne promocje - sprawdź naszą ofertę!

Konfiguracja Wi-Fi w robocie Roomba: „Wystąpił problem z połączeniem z robotem Roomba. Przepraszamy. Ponów próbę”.

Jeśli aplikacja iRobot HOME wyświetli komunikat „Wystąpił problem z połączeniem z robotem Roomba. Przepraszamy. Ponów próbę”, prosimy o wykonanie poniższych czynności, dzięki którym twój robot połączy się z domową siecią Wi-Fi:

  • Sprawdź, czy stacja dokująca Home Base oraz robot znajdują się w miejscu, do którego dociera silny sygnał Wi-Fi.

  • Sprawdź, czy wskaźnik sieci Wi-Fi na robocie miga na zielono, a następnie, aby połączyć swoje urządzenie mobilne z siecią Wi-Fi Roomba wykonaj instrukcje, które zostaną wyświetlone w aplikacji iRobot HOME.

  • Aby zakończyć proces konfiguracji sieci Wi-Fi wykonaj wszystkie polecenia wyświetlane na ekranie aplikacji iRobot HOME.

Jeśli nie można znaleźć robota Roomba w sieci, uruchom ponownie robota oraz router, wymuś zamknięcie aplikacji iRobot HOME i ponownie rozpocznij proces konfigurowania. Jeśli problemu nie udało się rozwiązać, w takim przypadku na swoim routerze sprawdź ustawienia Wi-Fi. Pozwoli to sprawdzić, czy są one kompatybilne z Procesem konfiguracji Wi-Fi robota Roomba.