Ikona rabatuSprawd藕 nasze aktualne promocje!

Regulamin Sklepu Internetowego

  1. Informacja o Firmie:

    Sklep internetowy dzia艂aj膮cy pod adresem www.irobot.pl (zwany dalej "Sklepem") prowadzony jest przez DLF Sp. z o.o. z siedzib膮 w Gdyni (81-300) przy ulicy Sportowej 8c, wpisan膮 do Rejestru Przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego przez S膮d Rejonowy Gda艅sk-P贸艂noc w Gda艅sku, VIII Wydzia艂 Gospodarczy, pod numerem KRS 0000122929, NIP 586-20-86-226, REGON 192757317, kapita艂 zak艂adowy w pe艂ni op艂acony 917 000 PLN, e-mail kontakt@irobot.pl, nr telefonu 801 88 99 99 lub +48 58 781 66 62, fax: +48 58 781 43 65, zwan膮 dalej "Sp贸艂k膮" lub "DLF".

    Zarz膮d Sp贸艂ki:

    • S艂awomir Radacki - Prezes Zarz膮du
    • Jaros艂aw Milewski - Wiceprezes Zarz膮du
    • Arkadiusz Grochowski - Wiceprezes Zarz膮du
  2. Ochrona danych osobowych

    Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce ochrony danych osobowych znajduj膮 si臋 w Polityce prywatno艣ci Sklepu pod adresem: https://irobot.pl/pl/content/20-polityka-prywatnosci

  3. Rejestracja Konta

    1. Rejestracja Konta jest opcjonalna. Klient mo偶e z艂o偶y膰 zam贸wienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu si臋 z niniejszym regulaminem i jego akceptacji.
    2. Za艂o偶enie konta w Sklepie wymaga uprzedniej akceptacji niniejszego regulaminu.
    3. W procesie wype艂nienia formularza rejestracyjnego Klient podaje wymagane dane (dalej jako "Rejestracja Konta"), a po wype艂nieniu formularza rejestracyjnego, na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail zostanie wys艂ana wiadomo艣膰 potwierdzaj膮ca Rejestracj臋 Konta.
    4. Z chwil膮 przes艂ania potwierdzenia Rejestracji Konta dochodzi do zawarcia umowy pomi臋dzy Klientem (jako podmiotem rejestrowanym) a DLF, kt贸rej przedmiotem s膮 us艂ugi 艣wiadczone przez DLF w ramach Sklepu, na warunkach okre艣lonych w regulaminie. Tre艣膰 regulaminu dost臋pna jest pod adresem https://irobot.pl/pl/content/3-regulamin.
  4. Ceny

    1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie s膮 wyra偶one w z艂otych (PLN).
    2. Wszystkie ceny podawane w Sklepie s膮 wi膮偶膮ce wy艂膮cznie przy z艂o偶eniu zam贸wienia przez Sklep.
    3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towar贸w, przeprowadzania i odwo艂ywania akcji promocyjnych i wyprzeda偶y lub wprowadzania w nich zmian. Ka偶da zmiana, o kt贸rej mowa w niniejszym ust臋pie zostanie udost臋pniona Klientowi przed z艂o偶eniem zam贸wienia i nie ma wp艂ywu na ju偶 z艂o偶one zam贸wienia lub zawarte umowy sprzeda偶y.
    4. Promocje w Sklepie nie podlegaj膮 艂膮czeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
  5. Zam贸wienia

    1. Sklep przyjmuje zam贸wienia poprzez stron臋 www.irobot.pl. Zam贸wienia s膮 realizowane w kolejno艣ci ich sk艂adania.
    2. Po podaniu przez Klienta korzystaj膮cego ze Sklepu wszystkich niezb臋dnych danych, wy艣wietlone zostanie podsumowanie z艂o偶onego Zam贸wienia. Podsumowanie z艂o偶onego Zam贸wienia b臋dzie zawiera膰 m. in. opis wybranych towar贸w lub us艂ug, 艂膮cznej ceny oraz wszystkich innych koszt贸w.
    3. W celu wys艂ania Zam贸wienia konieczne jest dokonanie akceptacji tre艣ci Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowi膮zkowe oraz naci艣ni臋cie przycisku potwierdzaj膮cego z艂o偶enie Zam贸wienia.
    4. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowi膮 ofert臋, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wys艂anie przez Klienta Zam贸wienia stanowi o艣wiadczenie woli zawarcia z DLF Umowy sprzeda偶y, zgodnie z tre艣ci膮 Regulaminu.
    5. Informacja udzielona przez Sp贸艂k臋 niezw艂ocznie po z艂o偶eniu zam贸wienia przez Klienta o przyj臋ciu zam贸wienia do realizacji, wysy艂ana poprzez poczt臋 elektroniczn膮, jest jednoznaczna z zawarciem umowy sprzeda偶y wi膮偶膮cej obie strony transakcji.
    6. Je艣li warto艣膰 zam贸wienia przekracza kwot臋 5 500 PLN i Klient nieb臋d膮cy konsumentem zawiera umow臋 jako przedsi臋biorca, zobowi膮zany jest do dokonania przelewem p艂atno艣ci ca艂ej kwoty wskazanej w potwierdzonym jako przyj臋te do realizacji zam贸wieniu. Zawarte w niniejszym punkcie postanowienia dotycz膮ce Konsumenta stosuje si臋 od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla um贸w zawartych od tego dnia r贸wnie偶 do Klienta b臋d膮cego osob膮 fizyczn膮 zawieraj膮c膮 umow臋 bezpo艣rednio zwi膮zan膮 z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, gdy z tre艣ci tej umowy wynika, 偶e nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikaj膮cego w szczeg贸lno艣ci z przedmiotu wykonywanej przez ni膮 dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnionego na podstawie przepis贸w o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej.
    7. DLF zobowi膮zany jest do dostarczenia Klientowi towar贸w zgodnych z umow膮.
  6. Dostawa

    1. Towar zam贸wiony w Sklepie Sp贸艂ka dostarcza za po艣rednictwem firm kurierskich b膮d藕 Klient mo偶e odebra膰 go osobi艣cie w punkcie odbioru Sklepu przy ul. Hutniczej 53 D w Gdyni (81-061).
    2. Na czas otrzymania towaru przez Klienta Sklepu sk艂ada si臋:
      1. czas realizacji zam贸wienia - czas, kt贸ry up艂ywa od z艂o偶enia zam贸wienia, do chwili wys艂ania zam贸wionych towar贸w ze Sklepu, przy czym uwzgl臋dniane s膮 tu tylko dni robocze (dzie艅 roboczy to dzie艅 od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Czas realizacji zam贸wienia podany jest przy danym towarze. W przypadku braku takiej informacji, oznacza to czas realizacji "1 dzie艅 roboczy";
      2. czas dostawy - czas zale偶ny od wybranego sposobu dostarczenia.
    3. Czas realizacji "1 dzie艅 roboczy" oznacza, 偶e towar posiadamy w magazynie i jest on wysy艂any niezw艂ocznie po otrzymaniu wp艂aty od Klienta lub z艂o偶eniu zam贸wienia z p艂atno艣ci膮 przy odbiorze. W przypadku otrzymania wp艂aty lub z艂o偶enia zam贸wienia z p艂atno艣ci膮 przy odbiorze do godziny 9.00 rano, towary z czasem realizacji "1 dzie艅 roboczy" s膮 nadawane zazwyczaj tego samego dnia roboczego, nie p贸藕niej jednak ni偶 nast臋pnego dnia roboczego.
    4. W przypadku zam贸wienia towar贸w o r贸偶nym czasie realizacji, zastosowanie znajdzie najd艂u偶szy podany czas realizacji zam贸wienia. Klient mo偶e podj膮膰 decyzj臋 o wysy艂ce zam贸wionych produkt贸w w chwili skompletowania ca艂o艣ci zam贸wienia lub wysy艂ce ka偶dego towaru osobno, zgodnie z jego statusem dost臋pno艣ci, z uwzgl臋dnieniem wynikaj膮cych z tego koszt贸w przesy艂ki, o kt贸rych DLF poinformuje Klienta przed podj臋ciem przez niego decyzji.
    5. Po otrzymaniu przesy艂ki z towarem Klient winien dok艂adnie sprawdzi膰 paczk臋 i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezw艂ocznie poinformowa膰 Sp贸艂k臋. Je偶eli towar by艂 w momencie jego odebrania uszkodzony zaleca si臋 spisa膰 protok贸艂 w obecno艣ci kuriera, a uszkodzony towar wys艂a膰 za po艣rednictwem firmy kurierskiej na koszt DLF lub nie odbiera膰 przesy艂ki.
  7. Sposoby p艂atno艣ci

    1. P艂atno艣膰 za towar mo偶e by膰 dokonywana przez Klienta w nast臋puj膮cy spos贸b:
      1. Przelew na rachunek bankowy DLF (wysy艂ka nast臋puje po otrzymaniu wp艂aty na konto bankowe DLF) - przed wydaniem towaru Klientowi.
      2. Za po艣rednictwem serwisu PayU (wysy艂ka mo偶e nast膮pi膰 po otrzymaniu wp艂aty) - przed wydaniem towaru Klientowi:
        1. Kart膮 kredytow膮;
        2. Przelewem elektronicznym.
      3. Raty Santander Consumer Bank (wysy艂ka mo偶e nast膮pi膰 po zatwierdzeniu przez Bank wniosku ratalnego) - przed wydaniem towaru Klientowi.
      4. Got贸wk膮, kart膮 kredytow膮 lub kart膮 p艂atnicz膮 w przypadku odbioru towaru przez Klienta w艂asnym staraniem i na w艂asny koszt z punktu odbioru Sklepu przy ul. Hutniczej 53 D w Gdyni (81-061) - w momencie odbioru towaru.
      5. Got贸wk膮 do r膮k przewo藕nika, w przypadku dostawy towar贸w za po艣rednictwem przewo藕nika - w momencie odbioru towaru.
    2. DLF mo偶e ustali膰 z Klientem inne, szczeg贸lne warunki i formy p艂atno艣ci. W takim przypadku obowi膮zuj膮 warunki i formy p艂atno艣ci uzgodnione wsp贸lnie z Klientem i za jego zgod膮, wskazane w zam贸wieniu potwierdzonym przez DLF jako przyj臋te do realizacji i spe艂nienia wszelkich dodatkowych wymog贸w zwi膮zanych z uzgodnionymi warunkami lub form膮 p艂atno艣ci (m.in. sprzeda偶 na raty).
    3. DLF mo偶e przenie艣膰 prawa wynikaj膮ce z zawartej umowy na inne podmioty wy艂膮cznie za uprzedni膮 zgod膮 wyra偶on膮 przez Klienta na pi艣mie pod rygorem niewa偶no艣ci.
    4. Akceptuj膮c Regulamin Klient dokonuj膮cy zakupu oferowanych towar贸w wyra偶a zgod臋 na wystawianie i przesy艂anie faktur w formie elektronicznej przez DLF zgodnie z ustaw膮 z dnia 11 marca 2004 r. o Podatku od towar贸w i us艂ug (Dz.U.2023.1570 t.j. z dnia 2023.08.09) i wynikaj膮cymi st膮d zasadami wystawiania, przesy艂ania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest r贸wnoznaczna z rezygnacj膮 z otrzymywania faktury w formie papierowej.
    5. Akceptacja Klienta nie wy艂膮cza prawa DLF do wystawiania i przesy艂ania faktur w formie papierowej.
    6. DLF wystawia i przesy艂a faktury w formie elektronicznej gwarantuj膮c autentyczno艣膰 ich pochodzenia oraz integralno艣膰 ich tre艣ci.
    7. DLF nie ponosi odpowiedzialno艣ci za b艂臋dne dane wskazane przez Klienta w toku sk艂adania Zam贸wienia jako w艂a艣ciwe do wystawienia faktury VAT.
    8. Ka偶da faktura w formie elektronicznej b臋dzie dostarczona Klientom za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Klienta w toku sk艂adania Zam贸wienia. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia DLF w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia DLF przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencj臋 kierowan膮 na dotychczasowy adres e-mail uwa偶a si臋 za prawid艂owo dor臋czon膮.
  8. Prawo do odst膮pienia od umowy

    1. Klient, dokonuj膮cy zakupu jako konsument oraz Klient b臋d膮cy osob膮 fizyczn膮 dokonuj膮cy zakupu bezpo艣rednio zwi膮zanego z jego dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, gdy z tre艣ci umowy wynika, 偶e nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikaj膮cego w szczeg贸lno艣ci z przedmiotu wykonywanej przez niego dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnionego na podstawie przepis贸w o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, ma prawo odst膮pi膰 od umowy sprzeda偶y bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w kt贸rym wszed艂 w posiadanie towaru lub w kt贸rym wskazana przez Klienta osoba trzecia, nieb臋d膮ca przewo藕nikiem wesz艂a w posiadanie towaru.
    2. W przypadku z艂o偶enia zam贸wienia lub zawarcia umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z DLF Klient mo偶e od niej odst膮pi膰 bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta lub wskazanej przez Klienta osoby (nieb臋d膮c膮 przewo藕nikiem) nabytych towar贸w (b膮d藕 ostatniej pozycji, partii lub cz臋艣ci towar贸w, je偶eli zam贸wienie dotyczy kilku partii lub cz臋艣ci dostarczanych oddzielnie) lub od dnia zawarcia umowy, w przypadku us艂ug lub tre艣ci cyfrowych, kt贸re nie s膮 dostarczane na trwa艂ym no艣niku (np. na p艂ycie CD lub DVD).
    3. Aby skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy, Klient powinien poinformowa膰 DLF o swojej decyzji o odst膮pieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o艣wiadczenia (na przyk艂ad pismo wys艂ane poczt膮, faksem lub poczt膮 elektroniczn膮). Klient mo偶e skorzysta膰 ze wskazanego poni偶ej wzoru formularza odst膮pienia od umowy, jednak nie jest to obowi膮zkowe.

      Wz贸r formularza odst膮pienia od umowy

      (formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od umowy)

      - Adresat: DLF serwis, ul. Hutnicza 53 D, 81-061 Gdynia, e-mail: kontakt@irobot.pl,

      nr tel. 801 88 99 99 lub +48 58 781 66 62

      - Ja/My(*) niniejszym informuj臋/informujemy(*) o moim/naszym odst膮pieniu od umowy

      sprzeda偶y (*) nast臋puj膮cych towar贸w: ________________

      (*) ew. o odst膮pieniu od umowy 艣wiadczenia us艂ug drog膮 elektroniczn膮 zawartej z DLF

      w dniu _________


      Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ____________________________________________

      Imi臋 i nazwisko Klienta ______________________________________________

      Adres Klienta ______________________________________________________

      Numer konta, na kt贸ry prosz臋 dokona膰 zwrotu mojego 艣wiadczenia
      ______________________________________________________

      Data i Podpis Klienta ________________________________________________

      (tylko je偶eli formularz jest przesy艂any w wersji papierowej)


      (*) Niepotrzebne skre艣li膰.

    4. Aby zachowa膰 termin do odst膮pienia od umowy, wystarczy, aby Klient wys艂a艂 informacj臋 dotycz膮c膮 wykonania przys艂uguj膮cego mu prawa odst膮pienia od umowy przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy. W przypadku odst膮pienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostarczenia towar贸w (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez nas), niezw艂ocznie, a w ka偶dym przypadku nie p贸藕niej ni偶 14 dni od dnia, w kt贸rym zostali艣my poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odst膮pienia od zawartej umowy. Zwrotu p艂atno艣ci dokonamy przy u偶yciu takich samych sposob贸w p艂atno艣ci, jakie zosta艂y u偶yte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba 偶e wyra藕nie Klient zgodzi艂 si臋 na inne rozwi膮zanie. W ka偶dym przypadku Klient nie poniesie 偶adnych op艂at w zwi膮zku z tym zwrotem.
    5. DLF mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia DLF dowodu jego odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej. Klient powinien odes艂a膰 lub przekaza膰 DLF towar niezw艂ocznie, a w ka偶dym razie nie p贸藕niej ni偶 14 dni od dnia, w kt贸rym poinformowa艂 DLF o odst膮pieniu od umowy. Termin jest zachowany, je偶eli Klient ode艣le towar przed up艂ywem terminu 14 dni. Towar nale偶y odes艂a膰 na adres:

      DLF serwis

      ul. Hutnicza 53 D

      81-061 Gdynia

    6. Klient b臋dzie musia艂 ponie艣膰 bezpo艣rednie koszty zwrotu towaru. Zwrot mo偶e by膰 dokonany przez wybranego przez Klienta przewo藕nika (operatora pocztowego) b膮d藕 osobi艣cie w DLF serwis przy ul. Hutniczej 53 D w Gdyni (81-061). Rekomendujemy, by zwracaj膮c towar zadbali Pa艅stwo o prawid艂owe jego zabezpieczenie - w tym celu radzimy wykorzysta膰 oryginalne opakowanie wraz z wype艂nieniem zapewniaj膮cym bezpieczny transport. Gdy Klient wybierze zastosowanie opakowania zast臋pczego radzimy by gwarantowa艂o ono odpowiedni膮 ochron臋 towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazuj膮cymi na wra偶liwo艣膰 towaru na wstrz膮sy np. "uwaga szk艂o". Wysoko艣膰 tych koszt贸w szacowana jest maksymalnie na kwot臋 oko艂o 30 PLN. Brak spe艂nienia przez Klienta powy偶szej rekomendacji nie ma wp艂ywu na skuteczno艣膰 odst膮pienia od umowy ani nie spowoduje ewentualnych roszcze艅 ze strony DLF w tym zakresie.
    7. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie warto艣ci towaru wynikaj膮ce z korzystania z niego w spos贸b inny ni偶 by艂o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Cel wprowadzenia powy偶szego wymagania zosta艂 okre艣lony w za艂o偶eniach le偶膮cych u podstaw Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/EU z dnia 25 pa藕dziernika 2011 r. w sprawie praw konsument贸w w nast臋puj膮cy spos贸b "w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, konsument powinien obchodzi膰 si臋 z towarami i sprawdza膰 je tylko w taki sam spos贸b, w jaki m贸g艂by to zrobi膰 w sklepie."
    8. W przypadku odst膮pienia od umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮, Klient powstrzymuje si臋 od korzystania z tre艣ci cyfrowych lub us艂ug cyfrowych otrzymanych od DLF oraz udost臋pniania ich osobom trzecim. Po odst膮pieniu od umowy, logowanie si臋 do Konta oraz korzystanie z us艂ug dost臋pnych w Sklepie w ramach Konta, mo偶e nie by膰 mo偶liwe.
  9. Wypowiedzenie umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮

    1. 艢wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w ramach Sklepu ma charakter bezterminowy, z zastrze偶eniem postanowie艅 zawartych poni偶ej.
    2. Klient mo偶e w ka偶dym czasie wypowiedzie膰 umow臋 zawart膮 z DLF dotycz膮c膮 wskazanego przez niego Konta, poprzez o艣wiadczenie o wypowiedzeniu umowy.
    3. Aby skorzysta膰 z prawa do wypowiedzenia umowy, Klient powinien poinformowa膰 DLF o swojej decyzji (na przyk艂ad pismo wys艂ane poczt膮, faksem lub poczt膮 elektroniczn膮). Klient mo偶e skorzysta膰 ze wskazanego poni偶ej wzoru formularza wypowiedzenia od umowy, jednak nie jest to obowi膮zkowe.

      Wz贸r formularza wypowiedzenia umowy 艣wiadczenia us艂ug drog膮 elektroniczn膮

      (formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od umowy)

      - Adresat: DLF, ul. Sportowa 8C, 81-300 Gdynia, e-mail: kontakt@irobot.pl,

      nr tel. 801 88 99 99 lub +48 58 781 66 62

      - Ja niniejszym informuj臋 o moim odst膮pieniu od umowy

      艣wiadczenia us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z DLF


      Data zawarcia umowy ____________________________________________

      Login Klienta (e-mail) ________________________________________________

      Imi臋 i nazwisko Klienta ______________________________________________

      Adres Klienta ______________________________________________________

      Data i Podpis Klienta ________________________________________________

      (tylko je偶eli formularz jest przesy艂any w wersji papierowej)

    4. Rozwi膮zanie przez Klienta umowy z DLF, dotycz膮cej wskazanego przez niego Konta, odnosi skutek po up艂ywie 3 dni od daty wypowiedzenia umowy (rozumianej, jako dzie艅 wype艂nienia i zatwierdzenia formularza wypowiedzenia umowy). Po up艂ywie wskazanego terminu, logowanie si臋 do Konta oraz korzystanie z us艂ug dost臋pnych w Sklepie w ramach Konta, nie b臋dzie mo偶liwe.
  10. Procedura reklamacji

    1. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodno艣ci towaru z umow膮 obj臋tej uprawnieniami z r臋kojmi lub niezgodno艣ci towaru z umow膮 obj臋tej gwarancj膮 mo偶e zg艂osi膰 odpowiednie 偶膮danie do Biura Obs艂ugi Klienta DLF za po艣rednictwem jednego z dost臋pnych kana艂贸w - listownie lub osobi艣cie: DLF serwis ul. Hutnicza 53 D, 81-061 Gdynia, telefonicznie: 801 88 99 99 lub +48 58 781 66 62, elektronicznie: kontakt@irobot.pl.
    2. DLF ustosunkowuje si臋 do reklamacji najp贸藕niej w ci膮gu 14 dni od wp艂yni臋cia.
    3. Je偶eli towar oka偶e si臋 niezgodny z umow膮, Klient mo偶e 偶膮da膰 jego naprawy lub wymiany na nowy wolny od wad. Gdy Klient w ramach reklamacji za偶膮da naprawy, Serwis DLF dokona naprawy Produktu w rozs膮dnym czasie, nie d艂u偶ej jednak ni偶 w ci膮gu 30 dni od daty jej dostarczenia do Serwisu. Jednak偶e w przypadku konieczno艣ci zastosowania trudno dost臋pnych cz臋艣ci zamiennych termin ten mo偶e ulec wyd艂u偶eniu o czas niezb臋dny na dostaw臋 cz臋艣ci z fabryki Producenta. W przypadku 偶膮dania wymiany, nowy Produkt zostanie do Klienta wys艂any w rozs膮dnym czasie od chwili, w kt贸rej DLF zosta艂 poinformowany przez Klienta o braku zgodno艣ci towaru z umow膮.
    4. DLF mo偶e dokona膰 wymiany, gdy Klient 偶膮da naprawy, lub dokona膰 naprawy w miejsce 偶膮dania wymiany, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci towaru z umow膮 w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w dla DLF.
    5. Klient zobowi膮zany jest udost臋pni膰 DLF towar podlegaj膮cy naprawie lub wymianie. Klient zobowi膮zany jest do przygotowania towaru do jego odbioru przez DLF lub upowa偶nion膮 osob臋 艣wiadcz膮c膮 us艂ugi pocztowe lub przewozowe na zlecenie DLF. W celu usprawnienia procedowania zg艂oszenia reklamacyjnego, DLF zaleca, aby przed wys艂aniem towaru, Klient skontaktowa艂 si臋 z Biurem Obs艂ugi Klienta DLF, kt贸re organizuje transport/wysy艂k臋 urz膮dzenia na koszt DLF w dwie strony.
    6. Rekomendujemy, by udost臋pniaj膮c towar zadbali Pa艅stwo o prawid艂owe jego zabezpieczenie - w tym celu radzimy wykorzysta膰 oryginalne opakowanie wraz z wype艂nieniem zapewniaj膮cym bezpieczny transport. Gdy Klient wybierze zastosowanie opakowania zast臋pczego radzimy by gwarantowa艂o ono odpowiedni膮 ochron臋 towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazuj膮cymi na wra偶liwo艣膰 towaru na wstrz膮sy np. "uwaga szk艂o".
    7. Brak spe艂nienia przez Klienta rekomendacji okre艣lonych w punktach e. i f. powy偶ej nie ma wp艂ywu na skuteczno艣膰 z艂o偶enia reklamacji ani nie spowoduje ewentualnych roszcze艅 ze strony DLF w tym zakresie.
    8. Towar nale偶y udost臋pni膰 wraz z otrzymanymi akcesoriami, kt贸re mog膮 by膰 jedn膮 z przyczyn nieprawid艂owego jego funkcjonowania.
    9. Do towaru do艂膮cza si臋 dok艂adny opis niezgodno艣ci towaru z umow膮 wraz z podan膮 informacj膮 kiedy (w jakiej sytuacji) dana niezgodno艣膰 towaru wyst臋puje. Umo偶liwi to szybsz膮 diagnoz臋 niezgodno艣ci towaru i realizacj臋 danej reklamacji. Dodatkowo Klient powinien okre艣li膰 swoje oczekiwania reklamacyjne zgodnie z pkt. c powy偶ej.
    10. Do reklamowanego towaru Klient winien do艂膮czy膰 kserokopi臋 gwarancji lub faktury zakupu lub innego dokumentu 艣wiadcz膮cego o jego zakupie.
    11. Je偶eli naprawa i wymiana towaru s膮 niemo偶liwe lub wymaga艂yby nadmiernych koszt贸w, Serwis mo偶e odm贸wi膰 doprowadzenia towaru do zgodno艣ci z umow膮, o czym powiadomi Klienta, wraz z informacj膮 o przys艂uguj膮cych Klientowi uprawnieniach dotycz膮cych odst膮pienia od umowy lub obni偶enia ceny.
    12. W przypadku, gdy towar dostarczony do DLF nie uzasadnia realizacji 偶膮dania Klienta, a wadliwe dzia艂anie towaru wynik艂o z winy Klienta, DLF skontaktuje si臋 z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu post臋powania z dostarczonym towarem. W szczeg贸lno艣ci DLF - wed艂ug wyboru Klienta - mo偶e dokona膰 naprawy dostarczonego towaru na wyra藕ne zlecenie Klienta (naprawa pozagwarancyjna) po uprzednim zaakceptowaniu przez Klienta kwoty naprawy i koszt贸w transportu b膮d藕 odes艂a膰 urz膮dzenie bez wykonywania dodatkowych czynno艣ci.
    13. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie maj膮:

      a) w przypadku reklamacji sk艂adanych przez konsument贸w lub przedsi臋biorc贸w na prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

      b) w przypadku reklamacji sk艂adanych przez pozosta艂e podmioty - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

    14. W przypadku zawarcia umowy sprzeda偶y Towaru, gdy Klientem jest Przedsi臋biorca, na podstawie art. 55(8) 搂 1 zd. 1 Kodeksu Cywilnego, strony wy艂膮czaj膮 odpowiedzialno艣膰 DLF z tytu艂u r臋kojmi za niezgodno艣膰 towaru z umow膮 w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez bezwzgl臋dnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa.
  11. Us艂ugi posprzeda偶owe

    DLF informuje o mo偶liwo艣ci 艣wiadczenia odp艂atnych us艂ug serwisu pogwarancyjnego i pozagwarancyjnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urz膮dzenia na warunkach ka偶dorazowo uzgadnianych z Klientem przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia us艂ugi.

  12. Serwis DLF

    Przesy艂ki do serwisu nale偶y wysy艂a膰 na adres:

    DLF serwis

    ul. Hutnicza 53 D

    81-061 Gdynia


    Kontakt

    nr telefonu 801 88 99 99 lub +48 58 781 66 62, fax: +48 58 781 43 65,

    e-mail kontakt@irobot.pl

  13. Towar z elementami cyfrowymi

    Towar mo偶e zawiera膰 elementy cyfrowe, czyli tre艣膰 cyfrow膮 lub us艂ug臋 cyfrow膮 lub by膰 z nimi po艂膮czony w taki spos贸b, 偶e brak tre艣ci cyfrowej lub us艂ugi cyfrowej mo偶e uniemo偶liwi膰 korzystanie z niekt贸rych funkcji Towaru. Informacja o posiadaniu przez Towar tych cech, w tym informacja na temat funkcjonalno艣ci towar贸w z elementami cyfrowymi, tre艣ci cyfrowych lub us艂ug cyfrowych oraz maj膮cych zastosowanie technicznych 艣rodkach ich ochrony, informacja o maj膮cych znaczenie kompatybilno艣ci i interoperacyjno艣ci towar贸w z elementami cyfrowymi, tre艣ci cyfrowych lub us艂ug cyfrowych zawarta jest w opisie towaru w Sklepie.

  14. Informacja o alternatywnych metodach rozstrzygania spor贸w

    W razie powstania ewentualnych spor贸w mi臋dzy Klientem, b臋d膮cym konsumentem a przedsi臋biorc膮 istnieje mo偶liwo艣膰 wykorzystania pozas膮dowej drogi ich rozstrzygania - ADR (Alternative Dispute Resolution). Przy Wojew贸dzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dzia艂aj膮 Sta艂e Polubowne S膮dy Konsumenckie (SPSK) oraz mo偶liwe jest wszcz臋cie mediacji. W tym celu nale偶y z艂o偶y膰 do w艂a艣ciwego terenowo Wojew贸dzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek tj. wniosek o mediacj臋 lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym s膮dem konsumenckim. Na skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania spor贸w zgod臋 musz膮 wyrazi膰 obie strony, tj. zar贸wno konsument jak i przedsi臋biorca.

  15. Postanowienia ko艅cowe

    1. DLF informuje o mo偶liwo艣ci przerw w korzystaniu ze Sklepu zaistnia艂ych z przyczyn technicznych (konserwacja, przegl膮d, wymiana sprz臋tu, etc.) lub innych od niego niezale偶nych. Niniejsze postanowienie nie narusza uprawnie艅 konsument贸w wynikaj膮cych z bezwzgl臋dnie wi膮偶膮cych przepis贸w prawa.
    2. Korzystanie ze Sklepu jest uwarunkowane spe艂nieniem przez system teleinformatyczny, z kt贸rego korzysta Klient, nast臋puj膮cych minimalnych wymaga艅 technicznych:

      • przegl膮darka internetowa z w艂膮czon膮 obs艂ug膮 JavaScript i Cookies: typu Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome (wszystkie w wersji 100.0 lub nowszej) lub Safari (w wersji 10.9 lub nowszej),
      • minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu 1024 x 768 pikseli (w przypadku wersji mobilnej 320 x 480 pikseli),
      • do otwarcia faktury elektronicznej wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plik贸w PDF, takie jak Adobe Acrobat Reader,
      • do obs艂ugi zam贸wienia wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

      Zakazane jest dostarczanie przez us艂ugobiorc臋 tre艣ci o charakterze bezprawnym oraz podejmowanie bezprawnych dzia艂a艅 mog膮cych wywo艂a膰 zak艂贸cenia lub uszkodzenia systemu Sklepu.

    3. Data wej艣cia w 偶ycie niniejszego regulaminu:聽1 lipca 2025 r.