Znajdź odpowiedź
Szukaj
Występuje opóźnienie w reakcji robota na polecenia z aplikacji iRobot HOME.
Gdy zielony globus pojawi się w prawym, górnym rogu, oznacza to, że Twoje urządzenie przenośne jest w innej sieci, niż robot Roomba. Nadal może się komunikować z robotem Roomba, lecz z zauważalnym opóźnieniem. Gdy będziesz już w tej samej sieci co robot a globus nie znika, sprawdź czy:
Urządzenie przenośne ma włączoną obsługę siec Wi-Fi.
Urządzenie to jest w tej samej sieci.
Router ma włączoną obsługę protokołu UDP.
Jeśli urządzenie przenośne i robot Roomba są w tej samej sieci Wi-Fi a ikona globusa jest nadal zielona i występuje zauważalne opóźnienie w reakcji, należy wyłączyć i ponownie włączyć robota oraz router.
Uruchom ponownie robota.
Wciśnij i przytrzymaj przycisk CLEAN przez 10 sekund, aż zaświecą się wskaźniki.
Po zwolnieniu przycisku, usłyszysz serię dźwięków.
Wciśnij raz i puść przycisk CLEAN, po czym poczekaj pięć sekund.