💬
Czat

Ikona rabatu Jesienne promocje - sprawdź naszą ofertę!

Robot Roomba 900 nie pokrywa (sprząta) całego mojego domu.

Robot Roomba, aby zapewnić pełne pokrycie powierzchni domu, używa technologii Elastycznej nawigacji iAdapt® 2.0 z Lokalizacją wizualną. Robot Roomba dzieli dom na regiony i może opuścić jakiś obszar lub pokój zanim zakończy czyszczenie. Będzie pamiętać, która część została opuszczona i powróci tam, aby zakończyć czyszczenie.

Kiedy robot uzna, że stan naładowania akumulatora jest niski, powróci do Stacji dokującej®, aby się naładować. Jeżeli zostało jeszcze dużo do wyczyszczenia, po 90 minutach ładowania, robot Roomba automatycznie będzie kontynuował sprzątanie. Gdy robot będzie się ładował w połowie wykonywanego działania, na Stacji dokującej, na której wówczas będzie się znajdował, pulsować będzie przycisk CLEAN a aplikacja iRobot HOME poinformuje, że czyszczenie jest wstrzymane (pauza). Jeżeli okaże się, że robot Roomba, po zakończeniu pracy ominął jakieś miejsca w domu lub nie posprzątał we wszystkich pokojach, należy skorzystać z poniższej procedury, aby rozwiązać ten problem.

  1. Upewnij się, że w domu panuje odpowiednie oświetlenie, aby robot mógł nawigować. Ciemne pomieszczenia mogą okazać trudne dla kamery lokalizacyjnej iAdapt® i mogą powodować problemy z nawigowaniem i pokryciem. Światło dzienne lub przyciemnione oświetlenie jest wystarczające, aby robot Roomba mógł skutecznie się poruszać.

  2. Wytrzyj szybę na górnej powierzchni robota ściereczką z mikrofibry lub miękką bawełnianą szmatką (lekko zwilżone wodą lub płynem do czyszczenia monitorów).

  3. Odwróć robota Roomba do góry kołsmi i czystą, suchą szmatką z mikrofibry lub miękką bawełnianą szmatką wytrzyj wszelkie zanieczyszczenia, które nagromadziły się wokół otworu czujnika lokalizacyjnego iAdapt® po prawej stronie dolnej powierzchni robota. Nie spryskuj płynami czyszczącymi bezpośrednio otworów na czujniki.

  4. Jeżeli robot Roomba nie posprzątał całej podłogi, ustawienie Czyszczenia krawędzi mogło zostać zmienione na „Wył”. Aby z powrotem zmienić ustawienie, wybierz w aplikacji iRobot HOME Preferencje SprzątaniaCzyszczenie Krawędzi.

Robot jest domyślnie ustawiony, aby raz przejechać pokryty obszar. Aby zwiększyć to do dwóch przejazdów, należy w aplikacji iRobot HOME wybrać Preferencje SprzątaniaDwa Przejazdy Czyszczenia.