Robot Roomba połączony z siecią Wi-Fi: Błąd 10

Lampki sygnalizacyjne

Robot Roomba serii 600 i 800 zgłasza komunikat „Błąd dziesięć (10). Obróć kółka boczne Roomby, aby je oczyścić. Proszę otworzyć aplikację iRobot HOME App, aby uzyskać pomoc”.

Przegląd

Błąd 1 oznacza, że lewe koło robota Roomba nie obraca się. Wykorzystaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem.

  • Jeżeli robot Roomba podaje taki błąd, gdy utkwił na przeszkodzie, przestaw robota w nowe miejsce i wciśnij CLEAN (CZYŚĆ), aby uruchomić go ponownie. Użyj Wirtualnej ściany Dual mode, aby zablokować obszary mogące stwarzać problemy.

  • Sprawdź, czy przy lewym kole nie znajdują się jakieś elementy blokujące.

    800

    600

  • Wciśnij i wyciągnij koło parę razy i wytrząśnij luźne elementy brudu, które mogły się dostać do wnęki koła.

  • Energicznie zakręć ręką oba koła i upewnij się, że obracają się swobodnie, oraz że każde z kół stawia taki sam opór.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, może zajść konieczność wymiany lewego koła. Prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta iRobot.