💬
Czat

Ikona rabatu Noworoczne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Robot Braava jet® nie spryskuje wodą lub zostawia zbyt suchą podłogę.

Jeżeli woda nie jest rozpylana lub robot Braava jet® pozostawia podłogę zbyt suchą, obejrzyj wideo lub sprawdź poniższe.

  • Sprawdź, czy używasz nakładek do wilgotnego zamiatania, wielokrotnego użytku do wilgotnego zamiatania, mopowania na mokro lub ściereczki wielokrotnego użycia do mopowania na mokro. Robot Braava jet® nie będzie rozpylać wody, gdy korzystasz z nakładki do czyszczenia na sucho.

  • Jeżeli woda jest rozpylana na początku, a nie na końcu cyklu:

    • Sprawdź przed uruchomieniem, czy zbiornik jest całkowicie wypełniony.

    • W połowie cyklu nie zatrzymuj ani nie przesuwaj robota Braava jet®. Przed naciśnięciem CLEAN, aby ponownie rozpocząć zadanie, sprawdź, czy zbiornik jest pełny, założona jest nowa nakładka, a akumulator jest w pełni naładowany.

  • Jeżeli woda nie jest rozpylana na początku cyklu, należy przetrzeć czystą, wilgotną szmatką dyszę znajdującą się z przodu robota Braava jet®.

  • Jeżeli używasz nakładki do wilgotnego zamiatania, spróbuj zastosować nakładkę do mopowania na mokro lub nakładkę wielokrotnego użytku do mopowania na mokro. Jeżeli używasz nakładki wielokrotnego użytku do mopowania na mokro, spróbuj użyć nakładki do mopowania na mokro.

Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy skontaktować się z Obsługą klienta iRobot.