💬
Czat

Ikona rabatu Wiosenne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Roomba serii e: błąd ładowania 8

Błąd ładowania 8 sygnalizuje brak ładowania akumulatora .

  • Zadbać, aby akumulator robota Roomba był ładowany w temperaturze pokojowej. Nie ładować akumulatora w nadmiernie gorącym lub zimnym otoczeniu.

  • Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.

  • Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.

    Śruba szczotki zamiatającej krawędź

    Śruby dolnej osłony

Jeśli błąd będzie się nadal wyświetlał, skontaktować się z działem obsługi (działem obsługi klienta iRobot).