💬
Czat

Ikona rabatu   BLACK FRIDAY - mega obniżki! SPRAWDŹ

Roomba serii e: błąd ładowania 6

Błąd ładowania 6 sygnalizuje brak ładowania akumulatora. Sprawdź następujące rzeczy:

  • Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.

    Śruba szczotki zamiatającej krawędź

    Śruby dolnej osłony

  • Upewnij się, że jest ładowany w temperaturze pokojowej. Nie należy ładować robota w zbyt gorącym otoczeniu.

  • Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.

Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.