Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd ładowania 5
Błąd ładowania 5 oznacza, że układ ładowania nie działa poprawnie. Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Jeżeli korzystasz z akumulatora iRobot i wystąpił ten błąd, sprawdź, czy nie ma nadmiaru brudu lub kurzu na stykach ładowania stacji dokującej Home Base® i robota. Jeśli tak się stało, oczyść styki czystą, suchą szmatką.
![](/faq-inc/www.irobotweb.com/support-content/roomba/xhbcc250x250.png.pagespeed.ic.medZPuotj9.png)
Styki ładowania w stacji dokującej
![](/faq-inc/www.irobotweb.com/support-content/roomba/aero/xccrobot250x250.png.pagespeed.ic.QcNGPVhuEs.png)
Styki ładowania robota.
Umieść robota Roomba w stacji dokującej Home Base®, aby ponownie spróbować naładować akumulator. Jeśli komunikat będzie się nadal wyświetlał, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.