Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd 10
Błąd 10 oznacza, ze kółko boczne przestało się obracać. Sprawdź następujące rzeczy:
Jeżeli podaje taki błąd, gdy utkwił na przeszkodzie, przestaw robota w nowe miejsce i wciśnij CLEAN, aby uruchomić go ponownie. Wykorzystaj mechanizm Virtual Wall® (wirtualną ścianę) do blokowania problematycznych obszarów.
-
Sprawdź, czy przy bocznych kółkach nie znajdują się jakieś elementy blokujące.
Poruszaj kółkami kilka razy do góry i w dół, wytrząśnij luźne śmieci, które mogły utknąć we wnękach kółek.
Energicznie obrócić ręką oba kółka i sprawdzić, czy obracają się swobodnie i czy każde kółko stawia taki sam opór.
Jeśli komunikat będzie się powtarzał, może zajść potrzeba wymiany modułu kółka. Odwiedź stronę Sklep iRobot - Części zamienne i akcesoria lub Autoryzowanego dealera. Jeżeli urządzenie jest na gwarancji, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.