💬
Czat

Ikona rabatu Wiosenne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Dlaczego nie mogę dostosować inteligentnej mapy Imprint™?

Jeśli nie możesz dostosować inteligentnej mapy Imprint™, upewnij się, że pasek postępu inteligentnych map Imprint™ osiągnął 100%.

Stan nauki inteligentnych map Imprint™ można sprawdzić, wybierając ikonę inteligentnych map Imprint™, a następnie wybierając mapę, która ma być wyświetlona, następnie zostanie wyświetlony procent.

Dostęp do inteligentnych map Imprint™ można również uzyskać, naciskając przycisk CLEAN i wybierając opcję „Clean by room”

Jeśli mapa inteligentna Imprint™ nie osiągnęła jeszcze 100%, można uruchomić przebieg treningowy

W przeciwnym razie mapa będzie nadal aktualizowana po tym, jak robot wykona sprzątanie.

Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot