💬
Czat

Generowanie inteligentnej mapy Imprint™

Jeśli próbujesz wygenerować inteligentną mapę Imprint™ lub zauważysz, że inteligentna mapa Imprint™ jest niedostępna:

  • Upewnij się, że aplikacja iRobot HOME jest aktualna i że robot Roomba jest kompatybilny

  • Włącz tryb nauki.

  • Po wyświetleniu monitu kliknij przycisk z potwierdzeniem.

  • Pamiętaj, że zanim będzie można utworzyć inteligentną mapę Imprint™, robot Roomba musi wykonać niewielką liczbę misji. Możesz zobaczyć postęp, klikając ikonę inteligentnej mapy Imprint™ pod przyciskiem CLEAN w aplikacji iRobot HOME.

    • Możesz także nacisnąć przycisk CLEAN, a następnie wybrać „Clean by room”, aby uzyskać dostęp do inteligentnych map

  • W przypadku większych domów można nastawić Roomba na przeprowadzenie kompletnego przebiegu treningowego, który skraca czas potrzebny na mapowanie obszaru, ponieważ czyszczenie jest wyłączone.

  • Kiedy robot Roomba wygeneruje inteligentną mapę Imprint™, w aplikacji iRobot HOME zostanie wygenerowane powiadomienie.

  • Tutaj można dostosować swoją inteligentną mapę Imprint™

Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot