💬
Czat

Ikona rabatu Wiosenne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Roomba: Błąd 13

Błąd 13 oznacza, że natknął się na przeszkodę lub stoi na nierównej powierzchni i boczne kółko się zablokowało. Jeżeli to jest przyczyną, należy podnieść robota Roomba z podłogi, położyć na środku pokoju i uruchomić ponownie cykl sprzątania. Jeśli błąd ten zostanie zgłoszony na płaskiej powierzchni, sprawdź, czy nic nie blokuje kółek.

Aby utrzymać robota Roomba z dala od problematycznych obszarów, należy użyć trybu Virtual Wall® (wirtualnej ściany).

  1. Poruszaj kółkami kilka razy do góry i w dół, wytrząśnij luźne śmieci, które mogły utknąć we wnęce kółka.

  2. Energicznie obróć ręką oba kółka i sprawdź, czy obracają się swobodnie i czy każde kółko stawia taki sam opór.

Odwiedź stronę Sklep iRobot - Części zamienne i akcesoria lub Autoryzowanego dealera. Jeżeli urządzenie jest na gwarancji, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.