Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba: Błąd przy ładowaniu 2
Błąd ładowania 2 sygnalizuje brak ładowania akumulatora . Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora, i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora iRobot®. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
![](/faq-inc/www.irobotweb.com/support-content/roomba/i7/spinbrushscrew250x250.jpg)
Śruba szczotki zamiatającej krawędź
![](/faq-inc/www.irobotweb.com/support-content/roomba/i7/bottomcoverscrews250x250.png)
Śruby dolnej osłony
Jeżeli używasz oryginalnego akumulatora iRobot® i mimo to wystąpi ten błąd, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.