Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba 900 nie reaguje na polecenia z aplikacji iRobot HOME.
Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne i robot są podłączone do tej samej sieci. Po włączeniu aplikacji, w ciągu 15 sekund przejmie ona kontrolę nad robotem. Jeżeli widzisz zieloną ikonkę globusa w górnym prawym rogu, aplikacji może zająć do 40 sekund, aby odpowiedzieć na polecenia.
Jeżeli ikona globusa jest pomarańczowa, oznacza to, że połączenie pomiędzy robotem a iRobot Cloud jest niedostępne. Znajdź odpowiedź na ten problem w dziale Rozwiązywanie problemów
Jeżeli ikona globusa jest czerwona, oznacza to, że połączenie pomiędzy Twoim urządzeniem mobilnym a iRobot Cloud jest niedostępne. Sprawdź, czy urządzenia mobilne ma połączenie z internetem. Jeśli problem będzie się powtarzał, może to oznaczać, że usługa iRobot Cloud nie działa. Prosimy spróbować później.