💬
Czat

Ikona rabatu Jesienne promocje - sprawdź naszą ofertę!

Robot Roomba serii e nie włącza się lub nie ładuje.

Jeżeli nie włącza się, albo nie jest w stanie się naładować, sprawdź poniższe:

  • Upewnij się, że zainstalowany został akumulator.

  • Sprawdź, czy ściągnięte zostało żółte zabezpieczenie styków akumulatora na spodzie robota.

  • Przed użyciem nowy akumulator litowo-jonowy iRobot® musi zostać zainicjowany w stacji dokującej Home Base®. Podłącz stację dokującą Home Base®, sprawdź, czy wskaźnik zasilania zaświeci się na 4 sekundy, po czym gaśnie.

  • Umieść stację dokującą na płaskiej, twardej powierzchni i włóż robota Roomba do stacji dokującej. Zainicjowanie (wybudzenie) robota może potrwać kilka sekund. Sprawdź, czy wskaźnik zasilania stacji dokującej świeci stałym światłem. Po około 4 sekundach światło wskaźnika zgaśnie, a robot będzie się ładował. Wskaźnik akumulatora powinien zacząć pulsować, co oznacza rozpoczęcie ładowania. Po 1 minucie lampka ładowania akumulatora zgaśnie, a robot będzie się ładował.

    • Jeżeli podczas ładowania wskaźnik rozwiązywania problemów zacznie migać, a robot zgłosi błąd, należy zapoznać się z diagramem komunikatów błędów ładowania.

    • Jeżeli robot Roomba nie ładuje się, należy przejść do procedur rozwiązywania problemów.

  • Ponownie uruchom robota.

  • Sprawdź, czy nie jest uszkodzony przewód zasilający stację dokującą.

  • Suchą ściereczką przetrzyj styki ładowania na robocie Roomba i na stacji dokującej, po czym spróbuj ponownie naładować.

Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.