Znajdź odpowiedź
Szukaj
Robot Roomba serii e nie włącza się lub nie ładuje.
Jeżeli nie włącza się, albo nie jest w stanie się naładować, sprawdź poniższe:
Upewnij się, że zainstalowany został akumulator.
Sprawdź, czy ściągnięte zostało żółte zabezpieczenie styków akumulatora na spodzie robota.
Przed użyciem nowy akumulator litowo-jonowy iRobot® musi zostać zainicjowany w stacji dokującej Home Base®. Podłącz stację dokującą Home Base®, sprawdź, czy wskaźnik zasilania zaświeci się na 4 sekundy, po czym gaśnie.
-
Umieść stację dokującą na płaskiej, twardej powierzchni i włóż robota Roomba do stacji dokującej. Zainicjowanie (wybudzenie) robota może potrwać kilka sekund. Sprawdź, czy wskaźnik zasilania stacji dokującej świeci stałym światłem. Po około 4 sekundach światło wskaźnika zgaśnie, a robot będzie się ładował. Wskaźnik akumulatora powinien zacząć pulsować, co oznacza rozpoczęcie ładowania. Po 1 minucie lampka ładowania akumulatora zgaśnie, a robot będzie się ładował.
Jeżeli podczas ładowania wskaźnik rozwiązywania problemów zacznie migać, a robot zgłosi błąd, należy zapoznać się z diagramem komunikatów błędów ładowania.
Jeżeli robot Roomba nie ładuje się, należy przejść do procedur rozwiązywania problemów.
Sprawdź, czy nie jest uszkodzony przewód zasilający stację dokującą.
-
Suchą ściereczką przetrzyj styki ładowania na robocie Roomba i na stacji dokującej, po czym spróbuj ponownie naładować.
Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.