Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd ładowania 8
Błąd ładowania 8 sygnalizuje brak ładowania akumulatora .
Zadbać, aby akumulator robota Roomba był ładowany w temperaturze pokojowej. Nie ładować akumulatora w nadmiernie gorącym lub zimnym otoczeniu.
Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.
-
Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Śruba szczotki zamiatającej krawędź
Śruby dolnej osłony
Jeśli błąd będzie się nadal wyświetlał, skontaktować się z działem obsługi (działem obsługi klienta iRobot).