Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd ładowania 7
Błąd ładowania 7 sygnalizuje brak ładowania akumulatora .
Zadbać, aby akumulator robota Roomba był ładowany w temperaturze pokojowej. Nie ładować akumulatora w nadmiernie gorącym lub zimnym otoczeniu.
Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.
-
Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Śruba szczotki zamiatającej krawędź
Śruby dolnej osłony
Jeśli błąd będzie się nadal wyświetlał, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.