Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd ładowania 6
Błąd ładowania 6 sygnalizuje brak ładowania akumulatora. Sprawdź następujące rzeczy:
-
Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Śruba szczotki zamiatającej krawędź
Śruby dolnej osłony
Upewnij się, że jest ładowany w temperaturze pokojowej. Nie należy ładować robota w zbyt gorącym otoczeniu.
Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.
Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.