Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba serii e: błąd 13
Błąd 13 oznacza, że natknął się na przeszkodę lub stoi na nierównej powierzchni i boczne kółko się zablokowało. Jeżeli to jest przyczyną, należy podnieść robota Roomba z podłogi, położyć w środku pokoju i uruchomić ponownie cykl sprzątania. Jeśli błąd ten zostanie zgłoszony na płaskiej powierzchni, sprawdź, czy nic nie blokuje kółek.
Aby utrzymać robota Roomba z dala od problematycznych obszarów, należy użyć trybu Wirtualnej ściany®.
Poruszaj kółkiem kilka razy do góry i w dół, wytrząśnij luźne śmieci, które mogły utknąć we wnęce kółka.
Energicznie obrócić ręką oba kółka i sprawdzić, czy obracają się swobodnie i czy każde kółko stawia taki sam opór.
Odwiedź stronę Sklep iRobot - Części zamienne i akcesoria lub Autoryzowanego dealera. Jeżeli urządzenie jest na gwarancji, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.