Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba iSeries: Aktualizacje oprogramowania na żądanie On-Demand Over the Air (OTA)
Po pierwszym podłączeniu robota Roomba iSeries do sieci Wi-Fi zostanie wyświetlony monit o aktualizację oprogramowania.
Możesz wybrać aktualizację teraz lub możesz wybrać aktualizację później.
Niektóre funkcje mogą być niedostępne, chyba że robot i aplikacja iRobot HOME korzystają z najnowszego oprogramowania. Kliknij tutaj, aby zobaczyć minimalne wymagania dotyczące oprogramowania
Aby nastąpiła aktualizacja oprogramowania:
Upewnij się, że robot znajduje się na stacji dokującej, ma zasilanie i nie wykonuje czyszczenia
-
Sprawdź, czy robot i stacja dokująca znajdują się w miejscu, do którego dociera silny sygnał Wi-Fi.
Możesz to zrobić, trzymając urządzenie mobilne blisko stacji dokującej i wyświetlając ikonę siły sygnału Wi-Fi na urządzeniu mobilnym
- Nie zamykaj aplikacji iRobot HOME. Można ją zminimalizować/uruchomić w tle, na przykład, aby odebrać połączenie
Pobieranie i instalowanie oprogramowania może zająć do 25 minut. Mogą mieć na to wpływ czynniki takie jak prędkość usługi internetowej i siła sygnału w miejscu lokalizacji robota
Aktualizacja zostanie wstrzymana w przypadku zakłóceń usługi Wi-Fi lub gdy rozpoczniesz czyszczenie robotem Roomba
-
Aplikacja iRobot HOME poinformuje, gdy instalacja zakończy się powodzeniem
Aby sprawdzić oprogramowanie robota, otwórz aplikację iRobot HOME i wybierz Więcej ➔ Ustawienia ➔ Informacje o (nazwa robota).
Jeśli robot nie jest wyposażony w najnowsze oprogramowanie, będziesz mógł zażądać aktualizacji na tym ekranie w aplikacji iRobot HOME.
Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot