Znajdź odpowiedź
Szukaj
Inteligentna mapa Imprint™ nie przypomina obszaru sprzątania.
Jeśli inteligentna mapa Imprint™, utworzona w aplikacji iRobot HOME, nie przedstawia tego, co twoim zdaniem jest obszarem sprzątania w domu, wykonaj poniższe proste czynności.
Aby uzyskać więcej informacji na temat układu inteligentnej mapy Imprint™, kliknij tutaj.
Jeśli inteligentna mapa Imprint™ nie została spersonalizowana i zapisana:
Kliknij mapę, którą chcesz utworzyć.
Wykonaj przebieg treningowy (Co to jest przebieg treningowy?)
Upewnij się, że wszystkie śmieci są zbierane z podłogi, a wszystkie drzwi są otwarte tam, gdzie chciałbyś uruchomić robota odkurzającego.
Upewnij się, że w domu jest odpowiednie oświetlenie, aby robot odkurzający mógł wykryć punkty orientacyjne, takie jak stoły i krzesła.
Sprawdź procentowe ukończenie mapy.
Po osiągnięciu 100% inteligentna mapa Imprint™ kondygnacji domu zostanie ukończona.
Jeśli inteligentna mapa Imprint™ została dostosowana:
Naciśnij ikonę inteligentnych map Imprint™ na ekranie CLEAN.
Wybierz dostosowaną mapę.
Kliknij ikonę „More” w prawym górnym rogu aplikacji.
Wybierz „Usuń”.
Tutaj można wykonać nowe sprzątanie z użyciem robota, aby utworzyć mapę.
Przed wygenerowaniem inteligentnej mapy Imprint™ robot będzie musiał wykonać kilka razy sprzątanie
Aby wygenerować inteligentną mapę w krótszym czasie, przeprowadź przebieg treningowy
W trakcie przebiegu treningowego robot sprzątający nie będzie wykonywać czyszczenia
Po wygenerowaniu inteligentnej mapy Imprint™ zostanie wyświetlone 100% ukończenia i będzie można nazwać i dostosować pomieszczenia.
Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot