💬
Czat

Ikona rabatu Jesienne promocje - sprawdź naszą ofertę!

Inteligentna mapa Imprint™ nie przypomina obszaru sprzątania.

Jeśli inteligentna mapa Imprint™, utworzona w aplikacji iRobot HOME, nie przedstawia tego, co twoim zdaniem jest obszarem sprzątania w domu, wykonaj poniższe proste czynności.

Aby uzyskać więcej informacji na temat układu inteligentnej mapy Imprint™, kliknij tutaj.

Jeśli inteligentna mapa Imprint™ nie została spersonalizowana i zapisana:

  • Kliknij mapę, którą chcesz utworzyć.

  • Wykonaj przebieg treningowy (Co to jest przebieg treningowy?)

  • Upewnij się, że wszystkie śmieci są zbierane z podłogi, a wszystkie drzwi są otwarte tam, gdzie chciałbyś uruchomić robota odkurzającego.

  • Upewnij się, że w domu jest odpowiednie oświetlenie, aby robot odkurzający mógł wykryć punkty orientacyjne, takie jak stoły i krzesła.

  • Sprawdź procentowe ukończenie mapy.

  • Po osiągnięciu 100% inteligentna mapa Imprint™ kondygnacji domu zostanie ukończona.

Jeśli inteligentna mapa Imprint™ została dostosowana:

  • Naciśnij ikonę inteligentnych map Imprint™ na ekranie CLEAN.

  • Wybierz dostosowaną mapę.

  • Kliknij ikonę „More” w prawym górnym rogu aplikacji.

  • Wybierz „Usuń”.

  • Tutaj można wykonać nowe sprzątanie z użyciem robota, aby utworzyć mapę.

  • Przed wygenerowaniem inteligentnej mapy Imprint™ robot będzie musiał wykonać kilka razy sprzątanie

  • Aby wygenerować inteligentną mapę w krótszym czasie, przeprowadź przebieg treningowy

  • W trakcie przebiegu treningowego robot sprzątający nie będzie wykonywać czyszczenia

  • Po wygenerowaniu inteligentnej mapy Imprint™ zostanie wyświetlone 100% ukończenia i będzie można nazwać i dostosować pomieszczenia.

Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot