Znajdź odpowiedź
Szukaj
Generowanie inteligentnej mapy Imprint™
Jeśli próbujesz wygenerować inteligentną mapę Imprint™ lub zauważysz, że inteligentna mapa Imprint™ jest niedostępna:
Upewnij się, że aplikacja iRobot HOME jest aktualna i że robot Roomba jest kompatybilny
Włącz tryb nauki.
Po wyświetleniu monitu kliknij przycisk z potwierdzeniem.
-
Pamiętaj, że zanim będzie można utworzyć inteligentną mapę Imprint™, robot Roomba musi wykonać niewielką liczbę misji. Możesz zobaczyć postęp, klikając ikonę inteligentnej mapy Imprint™ pod przyciskiem CLEAN w aplikacji iRobot HOME.
Możesz także nacisnąć przycisk CLEAN, a następnie wybrać „Clean by room”, aby uzyskać dostęp do inteligentnych map
W przypadku większych domów można nastawić Roomba na przeprowadzenie kompletnego przebiegu treningowego, który skraca czas potrzebny na mapowanie obszaru, ponieważ czyszczenie jest wyłączone.
Kiedy robot Roomba wygeneruje inteligentną mapę Imprint™, w aplikacji iRobot HOME zostanie wygenerowane powiadomienie.
Tutaj można dostosować swoją inteligentną mapę Imprint™
Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot