Znajdź odpowiedź
Szukaj
Konfiguracja Wi-Fi w robocie Roomba: Nie można aktywować Wi-Fi
Jeśli po naciśnięciu przycisków w trakcie uruchamiania nie słychać żadnych dźwięków, użyj poniższej procedury, aby zakończyć konfigurację.
Sprawdź, czy stacja dokująca Home Base® jest podłączona.
Upewnij się, że robot Roomba znajduje się w stacji dokującej.
Jeżeli wskaźniki robota Roomba nie świecą się, wciśnij przycisk CLEAN, aby wybudzić robota.
-
Upewnij się, że podczas aktywacji Wi-Fi naciśnięto i przytrzymano przyciski Zadokować i SPOT Clean z jednej strony (seria Roomba 900) lub wokół (seria Roomba 600 i 800) przycisku CLEAN.
W przypadku serii Roomba 600 i 800 z połączeniem Wi-Fi upewnij się, że nie naciśnięto przypadkowo przycisku CLEAN, co może się zdarzyć ze względu na bliską odległość do przycisków Zadokować i SPOT Clean.
Możesz także aktywować sieć Wi-Fi robota, wciskając i przytrzymując tylko przycisk Zadokować przez 2 sekundy, aż robot Roomba wygeneruje dźwięk i ikona sieci Wi-Fi zapali się na zielono.
Modele iSeries Roomba będą to sygnalizować migającym niebieskim pierścieniem świetlnym
Roboty Roomba serii 900 i iSeries
Roboty Roomba serii 600, 800 i eSeries
W przypadku gdy nie można aktywować sieci Wi-Fi, uruchom ponownie robota, wymuś zamknięcie aplikacji iRobot HOME i rozpocznij ponownie proces konfiguracji. Jeśli po ponownym uruchomieniu nadal nie można aktywować sieci Wi-Fi, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.
W przypadku gdy nie można aktywować sieci Wi-Fi, uruchom ponownie robota, wymuś zamknięcie aplikacji iRobot HOME i rozpocznij ponownie proces konfiguracji.
- Ponowne uruchomienie robota eSeries
- Ponowne uruchomienie robota iSeries
- Restartowanie robota Roomba serii 900 podłączonego do sieci
- Restartowanie robota Roomba serii 800 podłączonego do sieci
- Restartowanie robota Roomba serii 600 podłączonego do sieci
Jeśli po ponownym uruchomieniu nadal nie można aktywować sieci Wi-Fi, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.