Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba: Błąd 3
Błąd 3 oznacza, że natknął się na przeszkodę lub stoi na nierównej powierzchni i prawe kółko się zablokowało. Jeżeli to jest przyczyną, należy podnieść robota Roomba z podłogi, położyć na środku pokoju i uruchomić ponownie cykl sprzątania. Jeśli błąd ten występuje na płaskiej powierzchni, sprawdź, czy nic nie blokuje prawego kółka.
Aby utrzymać robota Roomba z dala od problematycznych obszarów, należy użyć trybu Virtual Wall® (wirtualnej ściany).
Poruszaj kółkami kilka razy do góry i w dół, wytrząśnij luźne śmieci, które mogły utknąć we wnęce kółka.
Energicznie obróć ręką oba kółka i sprawdź, czy obracają się swobodnie i czy każde kółko stawia taki sam opór.
Odwiedź stronę Sklep iRobot - Części zamienne i akcesoria lub Autoryzowanego dealera. Jeżeli urządzenie jest na gwarancji, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.