Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba: błąd ładowania pięć
Błąd ładowania 5 oznacza, że układ ładowania nie działa poprawnie. Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora, i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora iRobot®. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Jeżeli korzystasz z akumulatora iRobot i wystąpił ten błąd, sprawdź, czy nie ma nadmiaru brudu lub kurzu na stykach ładowania stacji dokującej Home Base® i robota. Jeśli tak się stało, oczyść styki czystą, suchą szmatką.
Styki ładowania w stacji dokującej
Styki ładowania robota.
Umieść robota Roomba w stacji dokującej Home Base®, aby ponownie spróbować naładować akumulator. Jeśli komunikat będzie się nadal wyświetlał, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.