Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba: Błąd ładowania 8
Błąd ładowania 8 sygnalizuje brak ładowania akumulatora .
Zadbaj, aby akumulator robota Roomba był ładowany w temperaturze pokojowej. Nie ładuj akumulatora w nadmiernie gorącym lub zimnym otoczeniu.
Zadbaj o to, aby akumulator robota Roomba nie był ładowany w pobliżu wylotu ciepłego powietrza, grzałki płyty lub grzejnika.
-
Zdejmij szczotkę zamiatającą krawędź i dolną osłonę, aby uzyskać dostęp do akumulatora, i sprawdź, czy korzystasz z oryginalnego akumulatora litowo-jonowego iRobot®. Błędy ładowania mogą wystąpić, gdy nie stosuje się oryginalnych akumulatorów producenta.
Śruba szczotki zamiatającej krawędź
Śruby dolnej osłony
Jeśli błąd będzie się nadal wyświetlał, skontaktuj się z działem obsługi (działem obsługi klienta iRobot).