💬
Czat

Ikona rabatu Promocje już czekają - sprawdź!

Komunikaty o błędach w robocie Roomba 900.

Robot Roomba powie, że coś się stało, jednocześnie migać będzie wskaźnik rozwiązywania problemów, a wypowiedź będzie poprzedzona dwutonowym „u-o”. Aby rozwiązać problemy z związane z robotem Roomba zajrzyj do poniższej tabeli. Komunikaty o błędach można powtórnie odtworzyć naciskając przycisk CLEAN w robocie Roomba. Jeśli robot Roomba jest włączony, można również nacisnąć zderzak, aby powtórnie odtworzyć komunikat. Jeżeli problem nie został rozwiązany, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.



Wskaźnik na robocie Roomba miga a robot mówi… Prawdopodobna przyczyna Co należy sprawdzić

Błąd 1.
„Lewy/prawy. Umieść robota Roomba na płaskiej powierzchni, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Robot Roomba utknął z jednym opdniętym lewym lub prawym kołem.

Lewe koło


Prawe koło

Błąd 2.
„Wyczyść wałki robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Główne szczotki robota Roomba nie mogą się obracać.

Szczotki zbierające brud

Błąd 5.
„Lewy/prawy. Wyczyść kółka robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Prawe lub lewe koło robota jest unieruchomione.

Lewe koło


Prawe koło

Błąd 6.
„Przenieś robota Roomba w nowe miejsce, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Czujniki wysokości w robocie Roomba są brudne, robot wisi nad krawędzią lub utknął na ciemnej powierzchni.

Czujniki wysokości

Błąd 8.
„Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Silnik w pojemniku na brud robota Roomba jest zablokowany lub filtr jest niedrożny.

Pojemnik z funkcją ssania

Błąd 9.
„Postukaj w zderzak robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Zderzak robota Roomba jest zablokowany lub czujnik zderzaka jest brudny.

Zderzak

Błąd 10.
„Lewy/prawy. Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Prawe lub lewe koło robota Roomba nie kręci się.

Lewe koło


Prawe koło

Błąd 11.
„Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

W robocie Roomba pojawił się błąd wewnętrzny.

Pojemnik z funkcją ssania

Błąd 14.
„Zainstaluj ponownie pojemnik robota Roomba, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Pojemnik robota Roomba jest źle założony do robota.

Pojemnik z funkcją ssania

Błąd 15.
„Naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie uruchomić urządzenie”.

W robocie Roomba pojawił się błąd wewnętrzny.

Uruchom ponownie robota

Błąd 16.
„Umieść robota Roomba na płaskiej powierzchni, a następnie naciśnij przycisk CLEAN, aby ponownie go uruchomić”.

Robot Roomba został włączony podczas przenoszenia lub był pochylony, bądź został uderzony w trakcie pracy.

Sprawdź, czy robot Roomba nie jest przechylony.

Błąd 17.
„Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Zadanie czyszczenia nie zostało ukończone.

Sprawdź, czy jakieś przedmioty nie blokują drogi robota.

Błąd 18.
„Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc”.

Robot Roomba nie może powrócić do Stacji dokującej lub na pozycję startową.

Sprawdź poprawność umiejscowienia Stacji dokującej.