Znajdź odpowiedź
Szukaj
Proces konfiguracji robota Roomba 900.
Użyj następujących informacji, aby przeprowadzić proces konfiguracji Wi-Fi.
Pobierz aplikację na urządzenie przenośne.
iOS: Kompatybilny z systemami operacyjnymi 12 i wyższymi.
Android: Kompatybilny z systemami operacyjnymi 7 i wyższymi.
Umieść Stację dokującą w obszarze, gdzie nie ma przeszkód i jest dobry zasięg Wi-Fi, a następnie podłącz ją do zasilania.
Usuń żółte zabezpieczenie styków akumulatora i żółtą wkładkę pojemnika.
Umieść robota Roomba w Stacji dokującej i sprawdź, czy jest ona włączona.
Łączenie robota Roomba z aplikacją iRobot HOME
Krok 1 - Potwierdź sieć
Aplikacja wyświetli nazwę sieci Wi-Fi do której aktualnie podłączone jest Twoje urządzenie przenośne. Aby skonfigurować robota Roomba w innej sieci, zamknij aplikację iRobot HOME i podłącz się do żądanej sieci Wi-Fi, wyświetlanej w urządzeniu przenośnym.
Aby uzyskać dodatkową pomoc, zobacz wymienione poniżej strony:
Nie można potwierdzić sieci na urządzeniu z systemem Android.
Nie można potwierdzić sieci na urządzeniu z systemem Apple iOS.
Krok 2 - Wprowadź hasło
W tym momencie należy wprowadzić hasło sieciowe. Jeśli hasło nie jest wymagane, pole można zostawić puste.
Krok 3 - Włącz sieć robota Roomba
Ten krok pozwoli robotowi Roomba wygenerować własną sieć Wi-Fi. Aby włączyć sieć robota Roomba, wciśnij i przytrzymaj jednocześnie przyciski DOCK i SPOT (miejscowego) przez 2 sekundy. Robot Roomba wyemituje dźwięk a ikona Wi-Fi zaświeci się na zielono.
Aby uzyskać dodatkową pomoc, zobacz Nie można uruchomić Wi-Fi.
Krok 4 - Łączenie (urządzenia mobilnego) z robotem Roomba
iOS: Opuść aplikację wciskając w swoim urządzeniu przenośnym przycisk Początek. Przejdź do Ustawienia ➔ Wi-Fi i wybierz sieć z listy , która nazywa się „Roomba”.
Android: Ten krok nie jest wymagany, jako że urządzenie przenośne automatycznie połączy się z siecią Roomba. Gdyby ten krok nie odbył się automatycznie, na dole strony znajduje się skrót.
Aby uzyskać dodatkową pomoc, zobacz wymienione poniżej strony:
Roomba nie wyświetla się na liście sieci Wi-Fi w moim urządzeniu przenośnym
Na urządzeniu przenośnym pojawia się wyskakujące okienko z napisem „Sieć bez zabezpieczeń”
„Nie można połączyć się z [Robot]. Proszę sprawdzić ustawienia Wi-Fi i spróbować ponownie”.
„Wystąpił błąd sieci. Prosimy ponownie wybrać Roomba w ustawieniach Wi-Fi”.
„Nie można zweryfikować certyfikatu robota. Prosimy skontaktować się z obsługą klienta”.
Krok 5 - Konfiguracji sieci
W tym czasie do robota Roomba wysyłane są hasło sieciowe oraz inne informacje, po czym robot podejmie próbę połączenia z siecią domową klienta. Sprawdź Wymagania konfiguracji Wi-Fi.
Aby uzyskać dodatkową pomoc, zobacz wymienione poniżej strony:
- Nie mogę skonfigurować mojej sieci
„Robot Roomba nie może pobrać adresu IP. Sprawdź ustawienia routera”.
„Nie można połączyć się z [Nazwa sieci]. Proszę sprawdzić ustawienia Wi-Fi i spróbować ponownie”.
„Wystąpił błąd sieci. Prosimy ponownie wybrać Roomba w ustawieniach Wi-Fi”.
„Błąd podczas komunikowania się z robotem. Prosimy ponownie uruchomić robota”.
Dostosowywanie ustawień robota Roomba
Odbywa się po zakończeniu pracy Instalatora i służy jako rejestracyjna rejestracja robota. Nadaj imię robotowi, wybierz język i podaj adres e-mail oraz kod pocztowy. Wymagana jest zgoda użytkownika i dostępna jest również możliwość rezygnacji z ofert i ogłoszeń iRobot. Nie można edytować daty urodzin robota.