Znajdź odpowiedź
Szukaj
Roomba nie wraca do stacji dokującej Home Base®.
Jeżeli nie powróci do swojej stacji dokującej Home Base®, wykonaj poniższą procedurę.
Jeżeli w trakcie pracy robot Roomba zostanie podniesiony i przestawiony, gdy zostanie wciśnięty przycisk Zadokować, nie będzie w stanie odnaleźć drogi do Stacji dokującej, chyba że zostanie umieszczony naprzeciw stacji dokującej w odległości 1,8 m.
Odłącz kabel od stacji dokującej, a następnie podłącz go z powrotem, aby upewnić się, że jest w pełni wsunięty i dobrze umocowany.
Sprawdź, czy wskaźnik zasilania stacji dokującej zaczął migać mniej więcej raz na 4 sekundy lub świeci się na stałe przez mniej więcej 4 sekundy a potem gaśnie. To normalne zachowanie, które ma na celu oszczędzanie energii.
Sprawdź, czy w odległości 2,5 m od stacji dokującej nie znajdują się zapory podwójnego trybu wirtualnej ściany lub inne stacje dokujące. Mogą one wywoływać zakłócenia podczerwieni.
-
Stację dokującą należy ustawiać na twardej i równej powierzchni przy ścianie. Upewnij się, że robot Roomba ma niezakłóconą drogę do stacji dokującej, a ona sama jest w odległości co najmniej 1,2 m od jakichkolwiek schodów.
Upewnij się, że nie ma żadnych obcych przedmiotów na zderzaku robota lub na stacji dokującej (np. naklejek, taśm lub farby).
-
Przetrzyj czystą, suchą ściereczką styki ładowania w robocie Roomba i w stacji dokującej.
Styki ładowania w stacji dokującej Home Base®.
Styki ładowania stacji dokującej z automatycznym usuwaniem brudu Home Base® + Automatic Dirt Disposal.
Styki ładowania robota.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk CLEAN na 3 sekundy, aby usunąć poprzednie zadanie czyszczenia.
Sprawdź, czy robot Roomba może wrócić do stacji dokującej, ustawiając go ręcznie w odległości 1,8 m naprzeciw stacji dokującej.
Włącz robota Roomba i wciśnij przycisk Zadokować.
Jeżeli robot Roomba przechodzi podwójny tryb wirtualnej ściany, upewnij się, że podwójny tryb wirtualny jest ustawiony na tryb wirtualnej ściany (nie tryb Halo) i wiązka jest skierowana w kierunku obszaru, który chcesz zablokować.
Jeżeli robot Roomba nie może znaleźć stacji dokującej, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta iRobot.