Znajdź odpowiedź
Szukaj
Robot Roomba nie ma połączenia zdalnego lub połączenia z chmurą.
Jeżeli wyświetlany jest komunikat, że robot Roomba nie ma połączenia zdalnego , prosimy wykonać poniższe kroki, aby przywrócić połączenie:
-
Upewnij się, że Twoje urządzenie przenośne ma połączenie z Internetem i że tryb samolotowy jest wyłączony.
-
Potwierdź, że Twój dostawca usług internetowych lub sieci bezprzewodowej nie ma problemów z usługą lub przepustowością.
-
Upewnij się, że Twój router jest włączony i działa poprawnie.
Możesz spróbować ponownie uruchomić swój router: odłącz od niego zasilanie na 15 sekund. Po podłączeniu do sieci zaczekaj na uruchomienie się routera. To może potrwać około 60 sekund. Czas ten zależy od marki i modelu routera.
-
Twoja stacja dokująca Home Base znajduje się w miejscu, do którego dociera silny sygnał Wi-Fi.
Jeżeli stacja dokująca znajduje się w miejscu, gdzie sygnał Wi-Fi jest słaby, może warto ją przenieść w miejsce, gdzie sygnał jest silniejszy. Siłę sygnału w miejscu, gdzie planujesz umieścić stację dokującą, można sprawdzić, sprawdzając ikonę sygnału Wi-Fi w urządzeniu przenośnym.
-
Otwarte powinny być następujące porty zapory sieciowej: 8080, 443 i 8883.
Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą połączenia, konieczne może być ponowne uruchomienie robota lub aplikacji iRobot HOME. Ostatecznie, jeżeli po ponownym uruchomieniu nadal nie będzie połączenia, wykonaj przywracanie ustawień fabrycznych robota.
W przypadku braku połączenia z chmurą/połączenia zdalnego, poniższe funkcje nie będą dostępne w aplikacji iRobot HOME:
-
Połączenie zdalne: będąc poza domem, nie będziesz w stanie sterować swoim robotem za pomocą aplikacji iRobot HOME.
-
Historia: Informacje o zadaniach sprzątania i Raporty Clean Map™ (obsługiwane wyłącznie przez Roomba® 900 oraz roboty serii i) nie będą widoczne w aplikacji.
-
Funkcja Imprint™ Smart Mapping: Twój robot serii i nie będzie w stanie tworzyć inteligentnych map (funkcja obsługiwana wyłącznie przez roboty serii i)
-
Aktualizacje oprogramowania: Twój robot nie będzie w stanie pobierać aktualizacji oprogramowania i najnowszych funkcji.
Aby uzyskać więcej informacji o funkcjach obsługiwanych przez Twój model robota, kliknij tutaj.
Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.