Znajdź odpowiedź
Szukaj
Konfiguracja Wi-Fi w robocie Roomba: Robot Roomba nie jest wyświetlany na liście sieci Wi-Fi w moim urządzeniu przenośnym
Gdy korzystasz z aplikacji iRobot HOME i na twoim urządzeniu przenośnym nie wyświetla się Roomba na liście dostępnych sieci, sprawdź, czy spełnione są poniższe wymogi:
-
Robot Roomba jest w stacji dokującej i wskaźnik Wi-Fi miga.
-
Robot Roomba znajduje się w promieniu 3 m od urządzenia mobilnego.
-
Odczekałeś przynajmniej 30 sekund, aż Roomba pojawi się na liście Wi-Fi w twoim urządzeniu przenośnym. Możesz na krótko opuścić listę Wi-Fi i po chwili powrócić do niej, żeby sprawdzić, czy pojawił się na niej Roomba.
W przypadku gdy nie można ukończyć procesu konfiguracji, uruchom ponownie robota, wymuś zamknięcie aplikacji iRobot HOME i rozpocznij ponownie proces konfigurowania Wi-Fi.