💬
Czat

Ikona rabatu Noworoczne Promocje w sklepie iRobot! - SPRAWDŹ

Diagram błędów ładowania w robotach Roomba serii e.

poinformuje, że coś się stało, w następujący sposób: migać będzie wskaźnik rozwiązywania problemów, przycisk CLEAN lub wskaźnik akumulatora oraz za pomocą dwutonowego komunikatu głosowego „uh-oh”. Wskaźnik ten może być inny w zależności od modelu.

Ważne: używaj jedynie oryginalnych akumulatorów iRobot®. Unikaj sprzedawców bez autoryzacji i nieoryginalnych produktów. Korzystanie z nieoryginalnych akumulatorów może być przyczyną pojawienia się poniższych błędów ładowania oraz utraty gwarancji.

Sprawdź w poniższej tabeli, co należy zrobić.

Miga… Roomba mówi... Prawdopodobna przyczyna Co należy sprawdzić
1 raz

"Błąd ładowania jeden (1). Sprawdź, czy w robocie Roomba zainstalowano baterię. Otwórz aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc."

Akumulator nie jest podłączony.

Akumulator - Błąd ładowania 1.

2 razy

"Błąd ładowania dwa (2). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.

3 razy

"Błąd ładowania trzy (3). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.

5 razy

"Błąd ładowania pięć (5). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

W robocie Roomba pojawił się błąd przy ładowaniu.

Układ ładowania - Błąd ładowania 5.

6 razy

"Błąd ładowania sześć (6). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

Akumulator robota Roomba jest zbyt ciepły.

Akumulator - Błąd ładowania 6.

7 razy

"Błąd ładowania siedem (7). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

Akumulator jest zbyt ciepły lub zbyt zimny.

Akumulator - Błąd ładowania 7.

8 razy

"Błąd ładowania osiem (8). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

Roomba nie może skomunikować się z akumulatorem litowo-jonowym.

Akumulator - Błąd ładowania 8.

9 razy

"Błąd ładowania dziewięć (9). Proszę otworzyć aplikację iRobot App, aby uzyskać pomoc.”

Robot Roomba zgłasza błąd akumulatora litowo-jonowego.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta iRobot.